Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهار شاه‌ماهی که در نقل‌وانتقالات به تور پی‌اس‌جی افتادند + عکس

CC BY-SA 4.0 / Frenchyfoot / Parc des Princes - vue de la facadeParc des Princes - vue de la facade
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن در نقل‌وانتقالات تابستانی، عملکرد فوق‌العاده داشته و موفق شده 4 ستاره بزرگ را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، با پیوستن لیونل مسی به پاریسن‌جرمن، پنجمین خرید این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی شد و این باشگاه یک ستاره ارزشمند دیگر را به جمع بازیکنان خودش اضافه کرد.
پی‌اس‌جی با باز شدند پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، سرخیو راموس، جیانلوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی را به خدمت گرفته و بود امروز مسی به این فهرست اضافه شد.
در این میان ستاره‌های چون سرخیو راموس، جیانلوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم و مسی بازیکنانی اند که بدون هزینه پاریسی‌ها موفق به جذب آن‌ها شده اند و شاه‌ماهی‌هایی بوده اند که در تور این باشگاه افتاده اند.


اشرف حکیمی مدافع راست و مراکشی، تنها بازیکنی است که پی‌اس‌جی برای خریدش از اینتر 54 میلیون یورو هزینه کرده است و بقیه بازیکنان با اتمام قرارداد های‌شان با باشگاه‌های قبلی و تبدیل شدن به بازیکن آزاد راهی پاریسن‌جرمن شده اند.
این بازیکنان اگر آزاد نمی‌بودند، پی‌اس‌جی حتی با مصرف صدها میلیون یورو هم موفق به جذب شان نمی‌شد و در آرزوی جذب آن‌ها می‌ماند.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала