Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با اضافه شدن مسی، مجموع دست‌مزدهای بازیکنان پاریس چقدر است؟

© AP Photo / Francois Moriمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
پاریسن جرمن با جذب مسی ترکیبی شگفت انگیز را تشکیل داده که در هر پست بهترین های فوتبال دنیا را در اختیار دارد. در حقیقت پاریسی ها در حال حاضر کهکشانی ترین ترکیب حال حاضر فوتبال دنیا را در اختیار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، جمع کردن ستاره های زیاد برای پی اس جی آسان نبوده و طبیعتا ارزان هم نبوده است. در حقیقت باشگاه فرانسوی برای بازیکنانش در حال حاضر حدود سالانه 280 میلیون یورو دستمزد می پردازد، دستمزدی که برای اکثر باشگاه های دنیا غیرقابل پرداخت است.

لیونل مسی آخرین خرید پی اس جی بوده است. بازیکن آرجنتینی با اتمام قراردادش با بارسلونا و عدم توافق برای تمدید به صورت رایگان راهی پی اس جی شد.

بازیکن سابق بارسلونا در پاریس حدود سالانه 40 میلیون یورو دریافت می کند که پردرآمدترین بازیکن ترکیب بالاتر از نیمار و امباپه است که سالانه 30 و 20 میلیون یورو دریافت می کنند.

در دسته بعدی نیز مارکینیوس، وراتی، دی ماریا، کیلور ناواس، راموس، دوناروما، کیمپمبه و مائورو ایکاردی قرار دارند که دستمزدهایشان بین 10 تا 15 میلیون یوروست.

واینالدوم و اشرف حکیمی که در این تابستان راهی پاریس شدند نیز 9.8 میلیون یورو سالانه دریافت می کنند.دستمزد پاردس و آندر هررا سالی 8.5 میلیون یوروست، درکسلر 7.6 و گوئی 7 میلیون یورو دریافت می کنند.

دیالو، رافینیا، برنات، سارابیا، کهرر، کورزاوا و داگبا دستمزدهای کمتری دارند. آخری حدود 1.4 میلیون یورو دستمزد می گیرد و بقیه در حدود سالانه پنج میلیون یورو دریافت می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала