Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت رئال و بارسا؛ رد توافق لالیگا با CVC توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر La Liga
 La Liga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
به دنبال مشکلات بو وجود آمده بین رئیس لالیگا با خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، رؤسای باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید بر سر موضوع قرارداد لالیگا با CVC و مخالفت دو غول اسپانیایی با آن، فدراسیون فوتبال این کشور نیز این قرارداد مورد پذیرش قرار نداد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های اسپانیایی، بالاخره پس از بیش از یک هفته انتظار، فدراسیون فوتبال اسپانیا به ریاست لوئیس روبیالس در خصوص قراردادی که قرار بود باعث شود تا باشگاه‌ های لالیگا شرایط بهتری را تجربه کنند، اطلاعیه‌ ای با محتوایی که ذیلا به آن اشاره شده را منتشر کرد و قرارداد مذکور را نپذیرفت:

"این توافق از نظر اقتصادی مورد تایید نیست و قطعا می‌ تواند شکایاتی را از سوی باشگاه‌ ها در پی داشته باشد. از نظر اقتصادی، این توافق در ازای مبلغی کم، برای پنجاه سال آینده مالیات زیادی را از باشگاه‌ ها دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، این توافق نابرابری در رقابت‌ ها را افزایش داده و امکان پیشرفت را از برخی از باشگاه‌ ها صلب می‌ کند و این مسئله تنها زمانی اصلاح خواهد شد که نهاد ثالثی خارج از ساختار ورزش بر آن نظارت کند که اساسا خلاف مقررات ورزشی اروپا است.

اگر باشگاه‌ ها مایل باشند که به تنهایی از چنین بنگاه‌ های تجاری وام بگیرند، مشکلی وجود نخواهد داشت اما این توافق تمامی تیم‌ های لالیگا را ملزم به انجام این کار می‌ کند که خلاف قانون است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала