Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چوب حراج اینتر به مهاجمان؛ سانچز هم در فهرست فروش

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOInter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago
Inter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی اینتر در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم ملی پوش شیلیایی نراتزوری نمی خواهد اینتر را ترک کند اما در صورت رسیدن پیشنهادهای خرید از سوی تیم های مختلف خصوصا تیم هایی از ام ال اس (لیگ حرفه ای کشور ایالات متحده)، مدیران نراتزوری می توانند با فسخ قرارداد این بازیکن، او را به صورت رایگان آزاد کنند.

به نقل از رسانه های ایتالیایی، خبرنگار نشریه توتو اسپورت ایتالیا اعلام می کند که تیم های آتلانتا و اینتر میامی، هر دو از باشگاه های لیگ حرفه ای کشور ایالات متحده آمریکا به الکسیس سانچز، مهاجم ملی پوش شیلیایی اینتر ایتالیا علاقه دارند و مدیران این دو باشگاه در حال بررسی شرایط انجام انتقال این بازیکن نراتزوری به لیگ ام ال اس آمریکا هستند.

همه این ها در حالی است که خود سانچز اعلام کرده که می خواهد در جوزپه مه آتزا بماند و در ترکیب اینتر بازی کند تا بدین وسیله بتواند احتمال حضور خود در ترکیب نهایی بازیکنان تیم ملی شیلی را برای شرکت در رقابت های جام جهانی 2022 قطر تقویت کند.

اما طبق گزارش این نشریه، سران اینتر گزینه فروش الکسیس سانچز را کنار نمی گذارند و حتی با فسخ قرارداد این ملی پوش شیلیایی، می توانند این بازیکن را آزاد کنند و بدین ترتیب در تابستان امسال مبلغی در حدود هجده میلیون یورو را که صرف هزینه حقوق پرداختی به این بازیکن می شده، پس انداز کرده و شرایط را در جهت کم کردن اثرات منفی مشکلات اقتصادی و بحران مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا فراهم کنند.

گفته می شود که دو تیم از لیگ ام ال اس آمریکا به نام های آتلانتا و اینتر میامی، آماده جذب مهاجم سابق تیم های بارسلونا، آرسنال و منچستر یونایتد هستند که تا ژوئن 2023 با نراتزوری قرارداد دارد.

سانچز از زمان پیوستن به اینتر تاکنون 70 بازی در رقابت های مختلف انجام داده و در این تعداد مسابقه موفق شده 11 گل و 18 پاس گل به ثبت برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала