Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژکو را اینتری بدانید؛ تست‌های صحی بزودی

© AP Photo / Amel EmricБоснийский футболист Эдин Джеко с моделью Amra Silajdzic (будущей женой) на кинофестивале в Сараево
Боснийский футболист Эдин Джеко с моделью Amra Silajdzic (будущей женой) на кинофестивале в Сараево  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رُم در آستانه امضای قرارداد با اینتر قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رم به ادین ژکو اجازه داد تا مسیر انتقال خود به تیم اینتر را تکمیل کند و بر این اساس، مهاجم بوسنیایی به میلان سفر کرد تا در چند ساعت آینده، آزمایشات پزشکی نراتزوری را انجام داده و قرارداد خود با قهرمان فصل قبل سری آ را امضا کند.

طبق اطلاعات واصله از رسانه های ایتالیایی، ادین ژکو، بازیکن ملی پوش اهل بوسنیا و هرزگوین امروز به سمت میلان حرکت کرد تا مراحل تست های صحی اینتر را پشت سر بگذارد و بعد از آن، قرارداد جدید و دو ساله خود را با مدیران نراتزوری به امضا برساند.

قرارداد جدید ادین ژکو با باشگاه اینتر حدود پنج میلیون یورو به ازای هر فصل ارزش مالی دارد و ظاهراً تاثیری بر انتقال احتمالی دووان زاپاتا، مهاجم آتالانتا ندارد و آن را نفی نمی کند.

اینتر همچنین قصد دارد الکسیس سانچز را به دلیل دستمزد زیادی که از این باشگاه دریافت می کند، از جمع نفرات نراتزوری خارج کند؛ در حالی که خواکین کوریا، وینگر لاتزیو نیز یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالات تابستانی اینتر است.

شبکه اسکای اسپورت گزارش می دهد که بیانکوچلستی برای فروش این بازیکن، مبلغی در حدود 37 میلیون یورو بابت رضایت نامه طلب خواهد کرد.

با این حال، از زمانی که اینتر به روملو لوکاکو اجازه بازگشت به چلسی را داده، ادین جکو اولین مهاجم ورودی است که از آ اس رم به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی در نراتزوری اضافه می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала