Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کپی آلگری از زیدان؛ رونالدو در یوونتوس مکس چه نقشی دارد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس قصد دارد برای حفظ آمادگی کریستیانو رونالدو در بازی های بزرگ، یک روش ویژه را در طول فصل روی کریستیانو رونالدو اعمال کند؛ روشی که پیش‌تر زین الدین زیدان هم در رئال مادرید روی کریستیانو رونالدو پیاده کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو اکنون 36 ساله است و طبیعتا از لحاظ بدنی و همچنین انرژی طول فصل، با سال های گذشته و زمانی که زیر 30 سال داشت، تفاوتی هایی دارد بنابراین برای آماده نگه داشتن رونالدو برای بازی های حساس و بزرگ طول فصل باید از یک فرمول ویژه استفاده شود.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو آلگری قصد دارد که در برخی از بازی های طول فصل که چندان مهم نیستند و یوونتوس می تواند بدون استفاده از رونالدو هم در آن ها به پیروزی برسد، کریستیانو رونالدو را از ابتدای بازی روانه میدان نکند و به او استراحت دهد. در واقع آلگری نمی خواهد در 100 درصد بازی های فصل از همان ابتدای بازی به رونالدو بازی دهد تا بدین ترتیب رونالدو در بازی های بزرگ فصل هم آمادگی خود را داشته باشد.

زیدان در دو فصل 2016/17 و 2017/18 این فرمول را روی کریستیانو رونالدو پیاده کرد و نتیجه هم گرفت. زیدان در بازی های نه چندان حساس لالیگایی به رونالدو استراحت می داد و در بازی های بزرگ چمپیونزلیگ و لالیگا رونالدو را از ابتدا در ترکیب قرار می داد و فوق ستاره پرتغالی درخشش ویژه ای در بازی های بزرگ آن دو فصل داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала