جامعه اطلاعاتی امریکا درباره منشأ کرونا اختلاف نظر دارد

© Sputnik / Pavel Kononov /  مراجعه به بانک تصاویر جامعه اطلاعاتی امریکا درباره منشأ کرونا اختلاف نظر دارد
جامعه اطلاعاتی امریکا درباره منشأ کرونا اختلاف نظر دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع می‌گوید که جامعه اطلاعاتی ایالات متحده امریکا درباره منشأ کووید-19 اختلاف نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته منابع، جامعه اطلاعاتی امریکا تاکنون به اجماع نرسیده و موضع واحدی درباره منشأ ویروس کرونا ارائه نکرده است.

به آنها، جامعه اطلاعاتی امریکا قبلاً نسخه مقدماتی این گزارش را ارائه کرده اند و این گزارش در حال بررسی است. با این حال، مقامات در مورد این که منشأ کووید-19 آزمایشگاهی و یا طبیعی به اجماع نرسیده اند.

امریکا: ویروس کرونا منشا آزمایشگاهی ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
امریکا: ویروس کرونا منشا آزمایشگاهی ندارد

یکی از این منابع خاطرنشان کرد که در حال حاضر در گزارش «هیچ چیزی خاصی وجود ندارد»، اما رد نکرد که داده‌ها تا پایان ماه اگست به میزان قابل توجهی تغییر خواهند کرد. نتایج تحقیقات تا زمانی که ادامه دارد اعلام نمی‌شود.

این گزارش بدون مشارکت چین تهیه شده است، اکنون توسط جامعه اطلاعاتی و کارشناس خارجی برای بازخورد بررسی می‌شود. وقتی نسخه محرمانه تکمیل شود، یک نسخه دیگر برای دولت امریکا توسعه خواهد یافت تا جو بایدن بتواند چیزی را به عموم مردم به اشتراک بگذارد.

پیشتر، این شبکه گزارش داده بود که جامعه اطلاعاتی امریکا توانستند داده‌های ژنتیکی ویروس هایی را که در آزمایشگاه ووهان مورد مطالعه قرار گرفته اند، به‌دست آورند، اما در مورد زمان و چگونکی دسترسی به آن ارائه نداده اند. با این حال، روزنامه‌نگاران اعتراف می‌کنند که این اتفاق در نتیجه هک شدن سرورهای مربوط به تحقیقات در آزمایشگاه ووهان رخ داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала