Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به پی‌اس‌جی؛ مسی آمد، امباپه می‌رود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
به نظر می رسد که کیلیان امباپه قصد ندارد که فصل آینده را در پی اس جی بماند و این قضیه را به اطلاع سران باشگاه پاریسی رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی لیونل مسی به طور رسمی به پاریسن ژرمن پیوسته است و روز چهارشنبه کنفرانس مطبوعاتی فوق ستاره آرژانتینی در باشگاه پی اس جی برگزار شد.

ناصر الخلیفی در این کنفرانس مطبوعاتی اشاراتی به حفظ کیلیان امباپه در پی اس جی داشت اما به نظر می رسد که خود بازیکن فرانسوی تصمیم دیگری در سر دارد.

به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، کیلیان امباپه قصد دارد که از پاری سن ژرمن جدا شود و این قضیه را به سران باشگاه پاریسن ژرمن هم اطلاع داده است.

امباپه نمی خواهد در پی اس جی در کنار لیونل مسی بازی کند چرا که در این صورت این احتمال وجود دارد که به طور کامل زیر سایه فوق ستاره آرژانتینی قرار بگیرد و مسیر رشد او دشوار شود.

از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مقصد کیلیان امباپه نام برده می شود و باید دید که فلورنتنیو پرز برای جذب ستاره فرانسوی در این روز ها اقدامی خواهد کرد یا اینکه قرار است جدایی کیلیان امباپه از پی اس جی در تابستان بعدی رقم بخورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала