Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاش شد؛ بارسلونا 39 میلیون یورو دیگر به مسی بدهکار است!

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا طبق بند وفادارای باید مبلغی هنگفت به لیونل مسی پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان لیونل مسی، اسطوره آرجنتینی بارسلونا که پس از 21 سال این باشگاه را ترک کرده بود، راهی فرانسه شد تا قرارداد جدیدی با تیم پاری‌سن‌‌جرمن امضا کرد.

Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
روایت تلخ و دردناک «لیونل مسی» در مورد جدایی‌اش از بارسلونا

قرارداد لئوی 34 ساله با باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن که پیش از این در رده بزرگسالان فقط پیراهن بارسلونا را پوشیده بود، 2 ساله است و قابلیت تمدید برای سال سوم را هم دارد. همچنین باشگاه پاری‌سن‌جرمن سالانه 35 میلیون یورو حقوق به مسی پرداخت خواهد کرد که به این مبلغ پاداش هم اضافه خواهد شد.

جدا از حقوق 35 میلیون یورویی یک اتفاق جالب دیگر هم در جریان انتقال مسی به پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد و آن هم مبلغ هنگفتی است که سران بارسا باید باجود جدایی مسی به وی پرداخت کنند.

در آخرین تمدید قراداد مسی که در زمان بارتمئو تنظیم شد بندی با عنوان «بند وفاداری» وجود دارد که طبق آن در صورت عدم تمدید قراداد بارسلونا با مسی، این باشگاه کاتالانی باید مبلغی در حدود 39 میلیون یورو به عنوان پاداش به مسی پرداخت کند.

این مبلغ پاداش وفاداری لیونل مسی است که باید قبلا پرداخت میشد اما این ستاره آرژانتینی قبول کرده بود به دلیل شرایط اقتصادی بد باشگاه در زمان دیگری تسویه شود .

در واقع قرار بود این مبلغ در 2 قسط پرداخت شود : قسط اول در جون 2020 پرداخت شد و قسط دوم باید در جون 2021 پرداخت می‌شد ..

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала