Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش ژاوی و اینیستا به جدایی مسی از بارسا+عکس

© REUTERS / Albert GeaFootball - Athletic Bilbao v FC Barcelona - Spanish King's Cup Final - Nou Camp - Barcelona, Spain - 30/5/15 Barcelona's Andres Iniesta and Xavi lift the trophy after winning the Spanish King's Cup Final
Football - Athletic Bilbao v FC Barcelona - Spanish King's Cup Final - Nou Camp - Barcelona, Spain - 30/5/15 Barcelona's Andres Iniesta and Xavi lift the trophy after winning the Spanish King's Cup Final  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی بعد از 21 سال از بارسلونا جدا شد تا دنیای فوتبال عجیب‌ترین خبرش را تجربه کند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته (سه شنبه) باشگاه پاریسن ژرمن رسما اعلام کرد که لیونل مسی فوق ستاره فصل گذشته بارسلونا را به صورت رایگان به خدمت گرفته و این مهاجم سی و چهار ساله، بعد از بیست و یک فصل حضور در بارسلونا، فصل آینده دیگر در نیوکمپ توپ نخواهد زد. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به خاطر قوانین جدید و سخت‌گیرانه لالیگا، آن‌ها موفق به تمدید قرارداد مسی نشدند و حتی مسی نیز اعتراف کرد که خواسته قلبی‌اش، تمدید قرارداد با آبی اناری‌ها بود. 

 ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا اعلام کرد که از این که لیونل مسی، هم تیمی سابقش مجبور به ترک نیوکمپ شد، بسیار ناراحت است. 

به نقل از سایت گل، ژاوی هرناندز در گفت و گویی با نشریه تایمز گفت:

 "برای لئو خیلی ناراحت هستم. ابراز تاسف می‌کنم که باشگاه و او نتوانستند یک راه حل برای این مشکل پیدا کنند. می‌دانم که لئو می‌خواست بماند، اما در آخر داستان به شکل غم انگیزی رقم خورد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دل من برایش تنگ خواهد شد. دیدن مسی در لباسی به غیر از لباس بارسلونا، برای من غیرممکن است. روزهای سختی برای لئو است، مخصوصا زمانی که او را در نیوکمپ مشاهده کردم و کاملا احساسی شده بود."

در همین حال آندرس اینیستا دیگر اسطوره باشگاه بارسلونا نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به خاطر خروج لیونل مسی فوق ستاره سی و چهار ساله از نیوکمپ، بسیار ناراحت است. 

به نقل از سایت گل، اینیستا بازیکن حال حاضر ویسل کوبه ژاپن، در گفت و گویی با afp گفت:

"نمی‌دانم در داخل باشگاه چه اتفاقی افتاد، یا شرایط چگونه این شکلی شدند، اما باشگاه باید از این وضعیت خود در بیاید و اوضاع را سر و سامان ببخشد. دیدن مسی در لباس باشگاهی به جز بارسلونا، بسیار دردناک است. مسی یکی از سمبل‌های بارسلونا است. او همه چیز بود و همه کار برای این باشگاه کرد. هرگز بازیکنی همچون او ندیدم و فکر نکنم در طول زندگی‌ام دوباره ببینم. بارسلونا به عنوان یکی از بهترین تیم‌ها به کار خود ادامه داد و مطمئنم از این وضع بد در خواهند آمد."

اینیستا و ژاوی به مدت‌ها در بارسلونا حضور داشتند و در طول دوران بازیگری‌ شان به همراه مسی، موفق به کسب چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و نه قهرمانی لالیگا شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала