Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه 5 میلیون پوندی مسی در میامی + عکس

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی در حالی‌که جدیدا به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته است اما او قبل از پایان قراردادش با این تیم، یک طبقه‌ی در فلوریدا را خریداری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که لیونل مسی چند روز پیش از بارسلونا پس از 21 سال به باشگاه جدیدی نقل مکان کرد، اما چشمگیرترین دارایی او هزاران مایل از پاریس در میامی فاصله دارد.

آپارتمان لوکس لیونل مسی در میامی شامل دسترسی به شش استخر و یک انبار شراب 1000 بطری و همچنین یک سرآشپز خصوصی است، و او احتمالا قصد دارد پس از دو سال حضور در PSG به طور دائم به آنجا برود.

اسطوره بارسلونا در ابتدای این هفته پس از 17 فصل حضور در تیم اصلی‌اش، باشگاه را ترک کرد و با قرارداد دو ساله و با گزینه سوم اختیاری به پی‌اس‌جی پیوست.

مسی در اوایل اپریل سال جاری میلادی تمامی یکمین طبقه از یک آپارتمان لوکس فلوریدا را خریداری کرد. همچنین دسترسی به آبگرم، مرکز تناسب اندام و خانه بازی کودکان شامل 511 متر مربع فضا در چهار اتاق خواب و تعداد زیادی حمام است.

گفته می‌شود که این دارایی 5 میلیون پوند برای بازیکن 34 ساله هزینه داشته، اما این مبلغ با 30 میلیون پوند تخمین زده می‌شود که او در هر سال از قرارداد دو فصل خود در لیگ 1 به دست خواهد آورد.

مسی در سال 2020 گفت: "من همیشه گفتم که دوست دارم از تجربه زندگی در ایالات متحده، زندگی در آن لیگ و آنجا لذت ببرم. اما این اتفاق بیفتد یا نه من نمی‌دانم."

یکی از باشگاه‌های احتمالی بعدی، اینتر میامی دیوید بکهام است که برنامه‌های خود را پنهان نکرده است. خورخه ماس مالک اینتر میامی گفت: "من و دیوید واقعا سخت کار می‌کردیم. ما آرزو داریم که بهترین بازیکنان را به اینجا بیاوریم و لئو مسی بازیکنی نسلی است، مسلما بهترین بازیکن تاریخ. من خوشبین هستم که مسی با پیراهن اینتر میامی بازی خواهد کرد زیرا فکر می‌کنم این میراث بزرگترین بازیکن نسل ما را تکمیل می‌کند و با جاه طلبی صاحبان اینتر میامی برای ساختن یک تیم درجه یک دیدار می‌کند."

مسی این هفته پس از قرارداد با پی‌اس‌جی گفت: "من این اراده را دارم که بازی کنم. من واقعاً منتظر هستم. من همچنان می‌خواهم برنده شوم، همانطور که در اولین لحظه دوران حرفه‌ای خود انجام دادم. من احساس می‌کنم این باشگاه آماده است تا برای کسب همه جام‌ها بجنگد. این هدف من است، من می‌خواهم رشد کنم و همچنان قهرمان شوم و به همین دلیل به این باشگاه آمدم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала