دستور تازه؛ کارکنان سفارت امریکا در کابل قبل از تخلیه اسنادهای مهم خود را باید نابود کنند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaدستور تازه؛ کارکنان سفارت امریکا قبل از تخلیه اسنادهای مهم خود را باید نابود کنند
دستور تازه؛ کارکنان سفارت امریکا قبل از تخلیه اسنادهای مهم خود را باید نابود کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
رادیو عمومی ملی امریکا اعلام کرد که به کارکنان سفارت امریکا دستور صادر شده تا قبل از ترک سفارت اسنادهای مهم خود را نابود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو عمومی ملی ایالات متحده "NPR"، به نقل از یاداشت امروز جمعه (13، آگوست) اعلام کرد که به پرسنل سفارت امریکا در کابل دستور داده شد تا اسناد های مهم و کامیپوترهای رومیزی را قبل از تخلیه سفارت، نابود کنند.

شماری از سربازان مسلح امریکایی برای انتقال تعدادی از کارمندان سفارت امریکا به کابل می‌آیند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
نیروهای مسلح امریکایی برای انتقال تعدادی از کارمندان سفارت امریکا دوباره به کابل می‌آیند

در سند اشاره شده است که اکثر کارکنان این نمایندگی دیپلماتیک، به ویژه کسانی که هیچ تجربه ای در بخش کنسولی ندارند، منتقل می‌شوند و تنها شماری کمی از پرسنل کنسولی در سفارت باقی می‌ماند.

این رادیو تاکید دارد که شماری از افغان‌ها نیز در این نمایندگی دیپلماتیک کار می‌کنند، معلوم نیست که آن‌ها منتقل می‌شوند یا خیر.

مقام‌های امریکایی روز پنج‌شنبه از کاهش تعداد کارکنان سفارت خود در کابل خبر دادند. در حین انتقال همچنان نیروهای امریکایی امنیت را تامین می کنند. به همین منظور حدود 3 نظامی امریکایی به گونه موقت در پایتخت افغانستان جابجا خواهند شد. پنتاگون می خواهد که این سربازان در کابل باقی بمانند تا از کارکنان باقی مانده سفارت محافظت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала