Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت ستاره ناراضی سپرز به تمرینات؛ پای سیتی هنوز در میان است+عکس

© REUTERS / CARL RECINEWembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
پس از کشمکش های زیاد، هری کین ستاره تاتنهام به تمرینات تیمش اضافه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که سیتی کماکان خود را برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس امیدوار نگه داشته است، ستاره سپرز با منفی شدن تست کرونایش به تمرینات تیمش بازگشت.

در حالی که گفته میشد هری کین از جمع سفید پوشان تاتنهام جدا خواهد شد، این بازیکن در حالی که هنوز بازار نقل و انتقالات تابستانی باز است، به تمرینات تیمش بازگشت.

کین که پایان تعطیلات تابستانی اش پس از یورو 2020 و نائب قهرمانی با سه شیرها، در تاریخ 2 آگوست از حضور در تست های صحی باشگاه ابا ورزیده بود و به خاطر همین موضوع نیز سخت مورد انتقاد مدیران تیم قرار گرفت.

کین هفته گذشته به صورت انفرای تمرینات را آغاز کرد و سرانجام پس از سپری کردن یک هفته دوران قرنطیه با پاسخ منفی تست کرونایش امروز با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.

این در حالیست که سیتی هنوز امیدوار است تا این ستاره را به خدمت بگیرد.

دنیل لوی رئیس تاتنهام بارها اعلام کرده است که قصد فروش ستاره تیمش را ندارد، اما بعضی رسانه ها گفتد مدیران سپرز مبلغ 180 میلیون یورو را برای فروش او طلب کرده اند.

امروز رسانه ها اعلام کردند سیتی حاضر است برای کاپیتان ارزشمند سپرز 150 میلیون هزینه کند، یعنی 30 میلیون بیشتر از پینشهاد اول این تیم.

کین سه سال دیگر با تیم لندنی قرارداد دارد، اما ظاهرا او میل چندانی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و اگر این بی میلی ادامه داشته شد، بعید نیست مدیران سپرز به فروش او سرانجام راضی شوند.

تاتنهام روز یکشنبه در اولین دیدار فصلش در جدالی حساس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و مشخص نیست سانتو سرمربی جدید تاتنهام از ستاره تیمش در این دیدار استفاده خواهد کرد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала