Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد بازیکنان پی‌اس‌جی؛ از مسی و راموس گرفته تا واینالدوم

© AFP 2023 / FRANCK FIFELogo PSG
Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌زرمن سبب شده تا دستمزد سالانه باشگاه به بیش از 300 میلیون یورو برسد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اوایل هفته بود که لیدنب مسی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، که با رکوردشکنی، دستمزد 41 میلیون یورو در سال را به دست خواهد آورد، و این امر سبب شد تا دستمزد سالانه این باشگاه به بیش از 300 میلیون یورو برسد.

کاپیتان بارسلونا به سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و جیانلوئیجی دوناروما اضافه شد.

پاریسی‌ها همچنین 60 میلیون یورو برای جذب اشرف حکیمی از اینتر هزینه کردند در حالی‌که جورجینیو واینالدوم پس از ترک لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.

تنها یکی از این پنج خرید نیاز به هزینه انتقال داشت، اما بسیاری از آنها تعجب کرده‌اند که چگونه باشگاه لیگ 1 می‌تواند چنین خریدهای لوکسی را معاش بدهد.

در گزارشی در مارکا آمده که قبض دستمزد سالانه باشگاه با ورود مسی از مرز 300 میلیون یورو خارج شده است.

گفته می‌شود مسی سالانه 41 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند، این مبلغ از دستمزد فعلی به نیمار دوست نزدیک و هم تیمی سابق بارسا که دستمزد سالاانه وی 36.8 میلیون یورو است، پیشی می‌گیرد.

پردرآمدترین بازیکن بعدی در پارک دو پرنس آخرین عضو این سه گانه هجومی جدید است - امباپه که درآمدش برای یک سال آینده 25 میلیون یورو است، به این معنی که سه نفر اول مبلغی بدون مالیات بیش از 100 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

راموس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا که دستمزد سالانه 21 میلیون یورو دریافت می‌کند یکی دیگر از بازیکنان برجسته این تیم است.

در مرحله بعد مارکو وراتی و مارکینیوش، ستاره‌های قدیمی PSG قرار دارند که هر دو 15 میلیون یورو در سال حقوق دریافت می‌کنند و از 14 میلیون یورو دستمزد آنخل دی ماریا پیشی می‌گیرند.

دروازه‌بان‌ها دوناروما و کیلور ناواس هر دو 12 میلیون یورو دستمزد سالاانه دریافت می‌کنند، مانند کیمپمبه، مدافع و نایب کاپیتان باشگاه.

مهاجم مائورو ایکاردی نیز دستمزد هشت رقمی 11 میلیون یورو دارد، در حالی که واینالدوم و حکیمی هر کدام بسته‌ای معادل 9.8 میلیون یورو در سال دارند.

تعدادی از بازیکنان تیم اول هستند که مبالغ کمی کمتر دریافت می‌کنند، پاردس و هررا هر دو سالانه 8.5 میلیون یورو درآمد دارند، در حالی‌که جولیان دراکسلر با 7.6 میلیون یورو می‌گیرد.

درآمد ادریسا گوئیه 7 میلیون یورو است در حالی‌که بازیکنان زیادی چون رافینیا، خوان برنات، لیوین کورزاوا، پابلو سرابیا، تیلو کرر و عبدو دیالو 5 میلیون یورو و کالین داگبا 1.4 میلیون یورو درآمد دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала