Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به فکر شکار امباپه با تاکتیک سابقه اما منجر به نتیجه

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید قرار است از استراتژی ادن هازارد با کیلیان امباپه استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کادنا سر در خبری مدعی شده که رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای چگونگی نزدیک شدن به خرید کیلیان امباپه 22 ساله در تابستان امسال است، در حالی‌که ورود لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن یک واقعیت است و همه نگاه‌ها به این باشگاه فرانسوی دوخته شده است. کل اروپا در شگفت است که چگونه رئالی‌ها می‌توانند بدون نقض قوانین لیگ 1 و یوفا، صورت‌حساب دستمزد او را بپذیرند. امضای قرارداد با مسی توسط PSG انگیزه‌ای است که مادریدی‌ها برای دستیابی به توافق امباپه امیدوار شدند و معتقداند که طرف فرانسوی انتقال مهاجم را برای تعادل اسنادهای خود در نظر خواهد گرفت. علناً PSG موضع محکمی دارد اما مادرید تسلیم نمی‌شود و تلاش خواهد کرد.

پیشنهاد 120 میلیون یورویی مادرید

همانطور که توسط کادنا سر گزارش شده، ایده رئال مادرید این است که یک پیشنهاد واحد 120 میلیون یورویی ارائه دهد به این امید که پاری‌سن‌ژرمن به نظر مثبت خود برسد یا حداقل به رقم دیگری برسد که با آن مذاکرات را آغاز کند. با توجه به آنچه در هفته‌های اخیر پرداخته شده، ممکن است این مبلغ کم به نظر برسد. به عنوان مثال سیتی به تازگی 117 میلیون یورو برای جک گرالیش پرداخت کرده است. اما مادرید بر فرمولی تکیه می‌کند که در گذشته برای آنها کار کرده است. امباپه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و اگر پاری‌سن‌ژرمن قبول نکند، این بازیکن تابستان آینده می‌تواند به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو بیاید.

قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی در جون 2022 به پایان می‌رسد و او بارها پیشنهاد تمدید آن را رد کرده، علی‌رغم این واقعیت که آنها آن را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. (از 20 میلیون یورو خالص در حال حاضر به رقمی نزدیک به 35 میلیون یورو خالص) در بازگشت از تعطیلات، او به مدیران باشگاه قصد خود مبنی بر تمدید قرارداد و احترام گذاشتن قراردادش در صورت تمایل PSG را تکرار کرد. در حالی‌که تنها یک سال از قرارداد وی باقی مانده، مادرید امیدوار است که پاری‌سن‌ژرمن از وضعیت سخت خود خارج شود و به جای این که اجازه دهد در کمتر از یک سال به صورت رایگان به فروش برسد، اکنون او را بفروشد.

امباپه مانند هازارد، کورتوا یا کروس

تاکتیکی که رئال مادرید چندین بار آن را تکرار کرده است: تا آخرین سال قرارداد بازیکن صبر می‌کند و سپس یک پیشنهاد سخاوتمندانه به باشگاهی که مالک این بازیکن است ارائه می‌دهد. آخرین و بارزترین مثال، ادن هازارد است که مادرید در تابستان 2019 مبلغ 100 میلیون یورو برای او پرداخت. همین اتفاق در مورد تیبو کورتوا در سال 2018 و تونی کروس در سال 2014 رخ داد.

به گفته کادناسر ایده مادرید این است که 120 میلیون یورو پیشنهاد دهد و در صورت عدم علاقه PSG، پیشنهاد را با احتمال حضور رایگان امباپه در سال 2022 پس بگیرد. اگرچه حقیقت این است که آخرین سیگنال‌های پاریس دقیقاً دعوت کننده نیست.

در زمان ارائه پیشنهاد به مسی، ناصر الخلیفی رئیس PSG یک پیام مستقیم به امباپه ارسال کرد: "او بازیکن ما است، ما از آینده او می‌دانیم، او قبلا گفته است که نمی‌خواهد از PSG جدا شود، او می‌ماند. او گفت که می‌خواهد تیم رقابتی داشته باشد و نمی‌تواند تیمی رقابتی‌تر از این تیم فعلی بسازد. او بهانه‌ای برای انجام کاری جز ماندن ندارد، او پاریسی است و خواهد ماند." الخلیفی به قصد آشکار این بازیکن برای ماندن در پاریس اشاره کرد که اینطور نیست. امباپه از تمدید امتناع کرده اما گفته که به قراردادش احترام می‌گذارد.

الخلیفی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لِه پاریسین افزود: "من به او گفته‌ام که دیگر بهانه‌ای برای ماندن ندارد. او از آمدن مسی خوشحال است، برخی رسانه‌ها به دنبال مواردی هستند که هیچ مشکلی وجود ندارد." اشاره رئیس پاری‌سن‌ژرمن به گزارش‌هایی مبنی بر این‌که امباپه از ورود مسی به پاریس استقبال نمی‌کند. درست است که در سال 2019 او به طور علنی خواستار مسئولیت بیشتر و پروژه‌ای شد که حول او می‌چرخید اما از آن زمان پی‌اس‌جی قرارداد نیمار را تمدید کرده و مسی را به امضا رسانده و در جهت مخالف خواسته فرانسوی حرکت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала