Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت 908 هوادار چلسی برای بازی با پالاس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
چلسی تأیید کرد که 908 هوادار این تیم نمی توانند به استمفورد بریج در بازی افتتاحیه آبی ها در روز شنبه در رقابت های لیگ برتر مقابل کریستال پالاس حضور نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کار روی چوکی های ورزشگاه استمفورد بریج جریان دارد و به همین دلیل طرفداران چلسی از حضور در نخستین دیدار این تیم محروم هستند.

همه چوکی های آسیب دیده در پایه پایین متیو هاردینگ قرار دارند. 298 چوکی در بلوک 8/9 و 610 مورد دیگر در بلوک 16.

در بیانیه چلسی آمده است: "علاوه بر اعلامیه دیروز، در مورد چالش های نصب چوکی های در Shed End و Matthew Harding Lower ، ما اکنون اطلاعات نهایی در مورد آنچه فردا برای بازی با کریستال پالاس در دسترس خواهد بود را داریم.

"متأسفانه، 298 چوکی در بلوک 8/9 و 610 چوکی در بلوک 16 متیو هاردینگ پایین در دسترس نخواهد بود و تکت چوکی های آسیب دیده در سیستم چرخ دستی کار نخواهد کرد. جزئیات دقیق شماره چوکی های آسیب دیده در زیر آمده است. توجه داشته باشید: ممکن است تصاویری از ورزشگاه را مشاهده کنید که به نظر می رسد چوکی های تمام شده در مناطق آسیب دیده را نشان می دهد، اما کاملاً نصب نشده اند و استفاده از آنها ایمن نیست.

"ما متوجه شدیم که ما این هواداران را ناامید کرده ایم و صادقانه از این واقعیت که چنین اتفاقی افتاده عذرخواهی می کنیم. اگر شما دارنده تکت فصلی هستید یک بازپرداخت نسبی برای مسابقه بعلاوه بازپرداخت هرگونه هزینه سفر مناسب از قبل رزرو شده دریافت خواهید کرد. اعضا یک بازپرداخت کامل دریافت می کنند، بعلاوه بازپرداخت هرگونه هزینه سفر مناسب از قبل رزرو شده. همه دارندگان بلیط های فصل و اعضاء وفاداری را برای این مسابقه حفظ خواهند کرد.

"هنگامی که ما این پروژه را آغاز کردیم ، برنامه های مفصلی برای تکمیل آن در زمان مقرر داشتیم و تعهداتی از طرف سازنده نوشتیم که می توانند برنامه را رعایت کنند. همه در باشگاه بسیار ناراحت هستند که ما نتوانستیم به این هدف برسیم و تشخیص می دهیم که باید بهتر انجام داد. "

چلسی همچنین به هواداران حاضر در بازی یادآوری کرده است که باید مدارکی ارائه دهند که نشان می دهد در معرض خطر کمی برای انتقال Covid-19 هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала