مسئولان امنیتی در فاریاب: تا آخرین قطرۀ‌‌خون می‌جنگیم و تسلیم طالبان پاکستان نمی‌شویم

© وزارت دفاع مسئولان امنیتی در فاریاب: تا آخرین قطرۀ‌‌خون می‌جنگیم و تسلیم طالبان پاکستان نمی‌شویم
مسئولان امنیتی در فاریاب: تا آخرین قطرۀ‌‌خون می‌جنگیم و تسلیم طالبان پاکستان نمی‌شویم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
بگومگوها دربارۀ تسلیمی نیروهای امنیتی مستقر در شهر میمنه، مرکز فاریاب به طالبان وجود داشت؛ اما پس از چاشت امروز مسئولان امنیتی و فرماندهان جنگ این ولایت در یک نشست اضطراری تصمیم گرفتند که تا آخرین قطرۀ‌‌خون می‌جنگند و تسلیم طالبان پاکستان نمی‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، عبدالکریم یورش، سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب می‌گوید، تبلیغات منفی وجود داشت که گویا نیروهای امنیتی به طالبان تسلیم می‌شوند، اما این تبلیغات بی‌بنیاد بوده و نیروهای امنیتی در یک نشست مهم امنیتی تصمیم گرفتند که تا آخرین قطرۀ‌خون با طالبان می‌جنگند.

افغانستان بهشت تروریستان؛ دیدگاه تازه جنرال امریکایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
افغانستان "بهشت" تروریستان؛ دیدگاه تازه جنرال امریکایی

به گفتۀ سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب، مسئولان نیروهای هوایی کشور نیز وعده سپرده‌اند که نیروهای امنیتی مستقر در شهر میمنه را پشتی‌بانی می‌کنند. او می‌افزاید که تا ساعت دیگر جنگنده‌های مجهز با سلاح‌های لیزری وارد آسمان فاریاب می‌شود و مواضع طالبان را هدف قرار می‌دهد.

با این حال، ویس علمدار، فرماندۀ لوای اول قول‌اردوی ۲۰۹ شاهین در این نشست گفته است که ۷ هزار نیروی امنیتی با تجهیزات مختلف‌النوع برای دفاع از شهر میمنه وجود دارد و نمی‌گذارند طالبان تا این شهر پیش‌رَوی کنند.

در همین حال، فرماندهان احزاب به‌ویژه حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان نیز به مردم وعده سپردند که امنیت مردم را می‌گیرند و نمی‌گذارند طالبان وارد شهر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала