Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان کلوپ به ادامه کار کاپیتان تیمش

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در مورد آینده جوردن هندرسون که تا حالا قرارداد جدید امضأ نکرده، آرام است و خوش‌بینی نشان داده که کاپیتان تیمش به کارش با سرخ‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، روند تمدید قرارداد ستاره‌های لیورپول به خوبی پیش می‌رود و اخیراً بازیکنانی چون فن‌دایک، آلیسون، فابینیو و آرنولد قرارداد جدید با این تیم به امضأ رسانیده‌اند.

Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
کلوپ زمان بازگشت فن‌دایک را مشخص کرد

سران این تیم حالا در تلاش اند تا قرارداد جوردن هندرسون کاپیتان 31 ساله خود را که تا 2023 اعتبار دارد، تمدید کنند، اما مذاکرات پیچیده شده زیرا سیاست مدیران لیورپول، سرمایه گذاری روی جوانان است.

هندرسون هنگام پایان قراردادش 33 ساله می‌شود و لیورپول با سیاستی که دارد، نمی‌تواند به او پیشنهاد دراز مدت ارائه دهد و تمامی مشکلات از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد.

کلوپ اما در مورد آینده جوردن هندرسون آرام است و خوش‌بینی نشان داده  که کاپیتان تیمش به کارش با سرخ‌ها ادامه خواهد داد.

سرمربی سرخ‌ها در این مورد با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت:" من می‌دانم که در پشت صحنه چه می گذرد و آرام هستم. ما در مورد این نوع مسائل صحبت نمی‌کنیم و نمی‌توانیم برای یک مورد خاص معافیت ایجاد کنیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ کس نگران نباشد. اوضاع به روال خود پیش می‌رود و همه چیز تحت مدیریت است. این تنها چیزی است که می‌توانم به عنوان خبر به شما بدهم، اما اگر در این مورد آرامش داشته باشم، می‌توانیم تصور کنید که مسیر تمدید قراردا به درستی پیش می‌رود."

در حال حاضر مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن از تحسین کنندگان همیشگی هندرسون بوده و اتلتیکو مادرید نیز همچون پی‌اسجی، وضعیت جذب کاپیتان لیورپول را پیگیری می کند. هندرسون در اتلتیکو مادرید دوست خوبی چون لوییز سوارز دارد اما مشخص نیست روخی بلانکوس توانایی مالی لازم برای جذب هندرسون را دارد یا خیر. 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала