Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیره‌روزی‌های لاپورتا؛ حامی مالی از دست می‌رود

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
لاپورتا در آستانه از دست دادن بزرگ ترین حامی مالی خود قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد بدشانسی و اتفاقات ناگوار فعلا قصد ندارند دست از سر رئیس نگون بخت باشگاه بارسلونا بردارند و در تازه‌ ترین اتفاق ناخوشایند برای لاپورتا، رئیس بلوگرانا در آستانه از دست دادن یکی از حامیان مالی خود قرار گرفته است.

به نقل از رسانه El Confidencial، جائوما رورس دیگر از خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) حمایت نمی کند. این تاجر ثروتمند در ماه مارس گذشته به لاپورتا ضمانت نامه مالی داد زیرا طبق قوانین این باشگاه اسپانیایی، این کار برای انجام مراسم سوگند ریاست باشگاه لازم بود. 

جائوما رورس یک تاجر معروف، فعال سیاسی و تهیه کننده سینما است که اهل کشور اسپانیا بوده و هوادار تیم کاتالانی است. او یکی از افرادی بود که به لاپورتا کمک کرد تا مبلغ بیش از یکصد و بیست و چهار میلیون یورو به عنوان ضمانت نامه ریاست باشگاه کاتالانی را تهیه کند.

بدون حمایت رورس، لاپورتا نمی توانست مدیر باشگاه آبی اناری ها شود. او برای این منظور 30 میلیون یورو اختصاص داد. رورس قبلا گفته بود که ضمانت نامه او به لاپورتا، تنها برای مدت چند ماه اعتبار خواهد داشت و طبق این گزارش، خبرنگار این رسانه اسپانیایی مدعی شده که ضمانت نامه رورس در ماه نوامبر به پایان می رسد و دیگر از سوی این تاجر ثروتمند و هوادار آبی اناری ها تمدید نخواهد شد تا بعد از ماجرای تلخ و شوک کننده ترک نیوکمپ توسط لیونل مسی، یک مشکل دیگر برای خوان لاپورتا در راه باشد و این مدیر با سابقه باید هر چه سریع تر راهی برای حل این مشکل هم پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала