Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو هم می‌خواست به پی‌اس‌جی بیاید

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا وینگر آرجنتینی پاریسن جرمن معتقد است که هم تیمی سابقش در رئال مادرید بسیار مشتاق بوده که در تیم پایتخت فرانسه به او ملحق شود و از این موضوع هم استقبال کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های ایتالیایی، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتگالی یوونتوس تابستان امسال به تیم پر هیاهوی پاریسن جرمن فرانسه بسیار نزدیک شده بود؛ اما پاریسن جرمن با اتمام قرارداد لیونل مسی با بارسلونا و عدم تمدید قراردادش با کاتالان ها، تصمیم گرفت کاپیتان سابق بلوگرانا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

لیونل مسی در پاریسن جرمن به جمع نفراتی مثل سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم و جانلوئیجی دوناروما پیوست که همه آن ها تابستان امسال به پاریس آمده اند.

آنخل دی ماریا، ملی پوش آرجنتینی پاریسی ها خوشحال است که هم تیمی اش در تیم ملی آرجنتین اکنون در پارک دو پرنس کنار او بازی می کند و مدعی شد که کریستیانو رونالدو نیز علاقمند بوده که به دیگر فوق ستاره های تیم فرانسوی در پاریس ملحق شود.

دی ماریا در گفتگو با شبکه خبری TYC Sport گفت:

"کریستیانو رونالدو علاقمند به حضور در پاریسن جرمن است. کیفیت و کمیت بازیکنان پاریسن جرمن، موضوعی منحصر به فرد است. این اتفاق معمولا در باشگاه ها رخ نمی دهد که بازیکنان بزرگ و صاحب نام کنار هم جمع شوند و البته بزرگان همیشه می خواهند کنار بهترین ها باشند. کریستیانو مطمئناً دوست دارد این جا باشد، اما آن ها با مسی قرارداد بستند و خوشبختانه این طور بهتر است."

"مسی در سطح دیگری قرار دارد. شما یک سنگ به طرف او پرتاب می کنید و او آن را به راحتی استپ می کند؛ طوری کار می کند که انگار کار ساده ای انجام می دهد. او قبل از دیگران به تمام امور فکر می کند و همیشه از همه جلوتر است. من چنین چیزی هرگز ندیده ام. من با کریستیانو، نیمار، امباپه، رونی، فن پرسی، ابراهیموویچ، بنزما و بیل بازی کرده ام و صادقانه بگویم هرگز کسی را مانند مسی ندیده ام. لئو چیزی منحصر به فرد است. برای من، بازی با او بسیار آسان است. اگر بدوید، او توپ را به پای شما می رساند. من رابطه بسیار خوبی با او دارم، حتی در خارج از زمین."

"فکر می کنم مسی در این جا احساس بهتری نسبت به کاتالونیا خواهد داشت. با استقبالی که از او در پاریس انجام شد، تصور می کنم او درک کرده که چه جایگاهی در این جا دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала