Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در اندیشۀ یک خرید بزرگ دیگر

CC BY-SA 4.0 / Frenchyfoot / Parc des Princes - vue de la facadeParc des Princes - vue de la facade
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
سران پاریسن‌جرمن تصمیم دارند کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی را برای تقویت خط دفاعی تیم شان به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن چندی قبل سرجیو راموس را با قرارداد دوساله به صورت رایگان به خدمت گرفت تا با این بازیکن خط دفاعی خود را که پس از جدایی تیاگو سیلوا تضغیف شده بود، تقویت کند.

В берлинском музее восковых фигур мадам Тюссо на фигуру футболиста Лионеля Месси надевают майку Paris Saint-Germain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
انتظار دیدن راموس و مسی با لباس پی‌اس‌جی طولانی‌تر شد + عکس

این بازیکن اما در تمرینات پیش فصل از ناحیه ساق پا مصدوم شد و تا حالا نتوانسته برای این تیم به میدان برود.

پی‌اس‌جی مصدومیت را راموس خفیف عنوان کرده و مدعی‌ست که بزودی مدافع اسپانیایی قادر به حضور در میادین خواهد بود. برخی از رسانه‌های فرانسوی اما گزارش داده اند که مصدومیت راموس جدی است و وی احتمالاً چندین ماه از میادین به دور خواهد بود.

همین موضوع سبب شده تا مدیران ارشد باشگاه به دنبال جذب یک مدافع مستحکم باشند و زمزمه‌هایی به گوش می‌رساند که آن‌ها کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی را زیر نظر دارند.

گاتزتا در گزارش امروز خود علاقه پاریسن‌جرمن با مدافع ناپولی را مطرح کرد و بیان داشت که با توجه به مدت دو ساله از قرارداد کالیدو که با ناپولی باقی‌مانده است، این باشگاه حاضر خواهد شد تا وی را به فروش برساند.

کالیدو که 283 بازی برای ناپولی انجام داده و به این تیم کمک کرده است که در سال 2020 جام حذفی ایتالیا را فتح کند، نزدیک به 43 میلیون پوند در بازار ارزش دارد و سران پاریسی اگر این بازیکن را به خدمت بگیرند، پس از حکیمی دومین خرید این باشگاه باپرداخت پول خواهد بود.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала