پیام رئیس‌جمهور غنی در خصوص وضعیت جاری در کشور + ویدیو

© @https://twitter.com/ARG_AFGپیام رئیس‌جمهور غنی در خصوص وضعیت جاری در کشور + ویدیو
پیام رئیس‌جمهور غنی در خصوص وضعیت جاری در کشور + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
رئیس جمهور کشور یک پیام ویدیویی به مناسبت وضعیت جاری در کشور منتشر کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ارگ،رئیس جمهور غنی در یک پیام ویدیویی در خصوص وضعیت کنونی کشور اعلام کرد که مشوره‌های گسترده را برای پایان بی‌ثباتی کنونی آغاز کرده و بزودی نتایج آن را با مردم شریک خواهد کرد. 
 رئیس جمهور کشور خطاب به مردم افغانستان گفت، در وضعیت حاضر نیاز است تا نیروهای امنیتی انسجام یابد و در این زمینه تلاش جریان دارد.

رئیس جمهور افغانستان در ادامه افزود می‌دانم که همه نگرانند.  من به عنوان رئیس جمهور اطمینان می‌دهم از گسترش بیشتر خشونت و آوارگی مردم جلوگیری کنم.​ رئیس جمهور گفت مشوره ها با بزرگان جریان دارد و به زودی اعلام می‌گردد.

آقای غنی گفت، من اجازه نمی دهم که "جنگ تحمیلی" بر افغان ها کشتار و ویرانی بیشتری را به همراه داشته باشد و ما نمی گذاریم بیست سال دستاوردها به هدر برود.

غنی تاکید کرد که همیشه برای افغان‌ها آبادی، سربلندی و سیالی با دنیا خواسته‌ و در همین راستا به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.

این در حالی است که داکتر عبدالله دیروز از نشست کشورهای دخیل در موضوع افغانستان در قطر به کابل برگشت و گفته شده که او طرحی را در زمینه تشکیل حکومت موقت با رئیس جمهور غنی شریک کرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала