Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه تابستان بعدی رئال؛ سه خرید رایگان و هالند 170 میلیونی

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید در تابستان آینده قصد دارد تا نوسازی ترکیبش را ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو کادناسر در گزارش جدید خود به این نکته اشاره کرده است که انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان 2021 کاملا غیرممکن است چرا که الخلیفی به پول نیاز ندارد.

در حقیقت برخی منابع گزارش داده اند که رئال با فروش اودگارد پیشنهاد خود برای امباپه را از 120 به 150 میلیون یورو افزایش خواهد داد هر چند که الخلیفی به پول نیاز ندارد و حتی با پیشنهاد 300 میلیونی هم بعید است نظرش عوض شود.

بدین ترتیب امباپه می تواند در سال 2022 رایگان به رئال بیاید. بدین ترتیب رئال می تواند پولی که برای خرید امباپه کنار گذاشته را در سال اینده روی هالند هزینه کند و مهاجم نارویایی نیز می تواند با 170 میلیون یورو در تابستان بعدی به رئال بیاید و به گران ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شود.

در حقیقت هر چند که در مورد رقم فسخ 75 میلیونی در قرارداد هالند چیزهای زیادی گفته شده اما این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد چرا که این توافق شفاهی میان رایولا وکیل هالند و باشگاه دورتموند بوده و هرگز چیزی مکتوب نشده است.

بدین ترتیب در تابستان بعدی رقابت برای هالند زیاد است اما با توجه به این که خود ارلینگ می خواهد به رئال بیاید انتقالش با 170 میلیون یورو امکان پذیر خواهد بود.

به این دو نفر می توان دو خرید رایگان را هم اضافه کرد: رودیگر و گورتسکا، هافبک و مدافع آلمانی که قراردادهایشان با چلسی و بایرن رو به اتمام است و هنوز تمدید نکرده اند تا درها به روی حضورشان در رئال مادرید باز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала