Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: مسی گذشته بارسا است، باید در حال زندگی کنیم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
رونالد کومان در نشست خبری قبل از مصاف با سوسیداد، اظهار داشت که هواداران از دیدن بازی تیم وی لذت خواهند برد و اگر فیرپلی مالی اجازه دهد، آن‌ها یک خرید دیگر نیز خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا، فردا شب برای بارسلونا آغاز خواهد شد و این تیم در نبود مسی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

رونالد کومان سرمربی بلوگرانا، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

وی در مورد بازی فردا گفت:" بسیار هیجان زده هستم از اینکه 20 یا 22 هزار تماشاگر را برای فردا ببینم. ما از کیفیت رئال سوسیداد مطلع هستیم و آن‌ها در هر بازی ما مقابل آن عالی بوده‌اند."

کومان در مورد نبود مسی در فصل پیشرو گفت:" بنظرم در مورد مسی صحبت‌های زیادی شده و این طبیعی است چون ما در حال صحبت درباره بهترین بازیکن جهان هستیم و اثر بخشی و کیفیت او برای کسب عناوین در این باشگاه کاملا خود را نشان داده و اینکه زیاد درباره او صحبت میشود طبیعی است. از طرفی دیگر همانطور که گفتم ما دیگر او را نخواهیم داشت و بازیکنان دیگری داریم که قوی هستند و چند مصدوم که در مراحل پایانی ریکاوری خود هستند. ما تیم قوی برای بردن همه چیز داریم و فردا از نقطه ای شروع خواهیم کرد که جای برای بهانه نخواهد داشت. ما یک پیش فصل خوب و پنج بازی دوستانه داشتیم که لئو در آن حضور نداشت اما تیم خوب بود و مطمئن هستم مردم از این تیم لذت خواهند برد."

سرمربی بارسا در مورد فداکاری پیکه برای ثبت قراردادهای بازیکنان جدید نیز صحبت کرد و چنین گفت:" ما وضعیت مالی باشگاه را به خوبی می‌دانیم و از هر نظری به کمک نیاز داریم. نگرش جرارد، روبرتو و بوسکتس یا آلبا باید الگو قرار گرفته شود چون همه بازیکنانی که سال‌های زیادی اینجا بوده اند، می‌خواهند به باشگاه کمک کنند تا پیشرفت کنیم. وضعیت اقتصادی مهم است و  این نشان می‌دهد که آن ها از همین جا بزرگ شده اند و به اینجا تعلق دارند."
وی در در ادامه در مورد خریدهای بیشتر باشگاه صحبت کرد و گفت:" اینکه در فاز تهاجمی بازیکن کم داریم درست است. آگوئرو، دمبله، کوتینیو و آنسو بازیکنان با کیفیتی هستند. اما فعلاً در دسترس نیستند و ما بازیکن در فاز هجومی کم داریم و برای همین با باشگاه صحبت شد این‌که مهاجمین مختلفی داشته باشیم و برای تیم خوب است. البته همه این حرف ها به توانایی ما برای خرید بازیکن برمی‌گردد، همه چیز به فرپلی مالی بستگی دارد و اگر اجازه دهند یک بازیکن دیگر خواهیم خرید."
کومان در مورد دپای نیز اظهار نظر کرد و چنین گفت:" انتظارات زیادی از ممفیس دارم. درست است که خوب او را میشناسم و ما دو سال را در تیم ملی باهم گذرانده‌ایم و او آن زمان بازیکن فوق العاده‌ای بود که بسیار موثر بازی می‌کرد. من امروز از او همین را میخواهم، با توجه به از دست دادن مسی ما در فاز هجومی باید بهتر شویم و ممفیس برای رسیدن به این هدف بازیکن مهمی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала