ادامه حمله طالبان به کمربندهای شهر مزارشریف/جنگ‌جویان در منازل مسکونی جابه‌جا شده‌اند

© #https://twitter.com انفجاری در بلخ 18 کشته و زخمی بر جای گذاشت
 انفجاری در بلخ 18 کشته و زخمی بر جای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
خبرها می‌رساند که چندین طالب مسلح وارد منطقه زارعت شهر مزارشریف شدند؛ جنگ در منطقه علم خان زارعت در حال جریان هست و طالبان با مقاومت بسیج مردمی و نظامیان روبرو شده‌اند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری افغانستان، پولیس ولایت بلخ  اعلام کرده طالبان که شب گذشته بار دیگر از ساحه کمربند ولسوالی بلخ و لنگرخانه، از مربوطات حوزه نهم شهر مزارشریف، حملات خود را به این شهر راه‌اندازی کرده بودند که این حملات‌ دفع شده است؛ اما شورای ولایتی بلخ می‌گوید که طالبان در خانه‌های مسکونی جا گرفته و نیروهای امنیتی را هدف هاوان خود قرار داده‌اند.

  مارشال دوستم: طالبان این بار از شمال فرار کرده نمی‌توانند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
مارشال دوستم: طالبان این بار از شمال فرار کرده نمی‌توانند

خبرها می‌رساند که چندین طالب مسلح وارد منطقه زارعت شهر مزارشریف شدند؛ جنگ در منطقه علم خان زارعت در حال جریان هست و طالبان با مقاومت بسیج مردمی و نظامیان روبرو شده‌اند.

عادل شاه عادل؛ سخن‌گوی پولیس بلخ، با تاأدید این خبر به رسانه ها گفته است که طالبان،  شب گذشته به ساحات کمربند ولسوالی بلخ و لنگرخانه از مربوطات ناحیه نهم شهر مزارشریف حمله کردند که صبح امروز حملات‌شان از سوی نیروهای امنیتی دفع گردیده است.

وی افزود که هنوز درگیری‌های پراکنده در ساحه ادامه دارد.

گفته می‌شود که طالبان شب گذشته با استفاده از تاریکی شب، خود را به خانه‌های مردم جابه‌جا کرده و از آن طریق خود را به ساحات لنگرخانه و کمربند شهر مزارشریف نزدیک‌تر ساخته‌اند.

در همین حال صدای فیر سلاح ثقیله از دورترین

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала