Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو برای پیوستن به پی‌اس‌جی حاضر است بمیرد!

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
هافبک هجومی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن می‌گوید کریستیانو رونالدو علاقه داشت تا به این تیم بپیوندد؛ اکنون اما لیونل مسی اینجا است.

به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی‌ماریا می‌گوید کریستیانو رونالدو علاقه داشت به پاری‌سن‌جرمن یکجا شود، ولی حالا لیونل مسی اینجاست.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
ورزش
رونالدو هم می‌خواست به پی‌اس‌جی بیاید

بازیکن آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن درباره شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو گفت که این بازیکن برای پیوستن به پاریس لحظه شماری می‌کرد.

او در این باره گفت:«می‌دانم که کریس حاضر است بمیرد تا بتواند به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود! چون می داند کیفیت و کمیت بازیکنان پی‌اس‌جی بی‌نظیر است. در رده باشگاهی خیلی کم پیش می‌آید که چنین اتفاقی رخ دهد و بازیکنان بزرگ هم همیشه می‌خواهند که در کنار بهترین‌ها بازی کنند. کریستیانو هم قطعاً دوست داشت اینجا باشد، اما خوشبختانه مسی به ما ملحق شد که به نظرم این اتفاق بهتری بود.»
دی‌ماریا در ادامه از مسی تمجید کرد و گفت:«من هرگز چیزی شبیه کارهایی را که مسی انجام داده است، ندیده‌ام.مسی واقعاً بی‌نظیر است و حرکات جادویی او در زمین همه را شگفت‌زده می‌کند. حتی سنگ هم به سوی او پرتاب کنید ان را کنترل کرده و بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد.»
دی ماریا در پایان اظهار داشت:«او همیشه سریع‌تر از همه تصمیم می‌گیرد که با توپ چه کاری انجام دهد. مسی مانند یک شعبده باز عمل می‌کند. من با کریستیانو رونالدو، نیمار، کیلین امباپه، وین رونی، رابین فان‌پرسی، زلاتان ایبراهیموویچ، کریم بنزما و گرت بیل بازی کرده‌ام و راستش را بخواهید از هیچ‌کدام‌شان کارهایی شبیه به آنچه مسی انجام می‌دهد، ندیده‌ام. مسی می داند که چقدر برای هواداران پاریس عزیز است و این مسئله انگیزه او را دوچندان می‌کند.»

آینده کریستیانو رونالدو و شایعه پیوستن او به لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن طی روزهای اخیر سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها بوده که منجر به رؤیاپردازی فوتبالدوستان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала