Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی پی‌اس‌جی از پنج خرید تابستانی؛ مسی و راموس کنار هم+عکس و ویدیو

© AFP 2023 / Tobias SchwarzВ берлинском музее восковых фигур мадам Тюссо на фигуру футболиста Лионеля Месси надевают майку Paris Saint-Germain
В берлинском музее восковых фигур мадам Тюссо на фигуру футболиста Лионеля Месси надевают майку Paris Saint-Germain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
پاریسن جرمن از پنج ستاره‌ای که برای تشکیل تیم کهکشانی خود در این فصل خریداری کرده است، رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از آغاز رقابت های هفته دوم لیگ فرانسه، پاریسن جرمن تصمیم گرفت که در ورزشگاه خانگی خود یعنی پارک ده پرنس، از خرید های جدید خود رونمایی کند و بدین ترتیب یک مراسم معارفه را برای 5 بازیکن جدید خود با حضور هوادارانش ترتیب داد.

سرخیو راموس، لیونل مسی، اشرف حکیمی، جیانلوئیجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم 5 خرید جدید پاریسن ژرمن در این تابستان هستند.

در واقع ناصر الخلیفی، مالک قطری پی اس جی در این تابستان غوغا به پا کرده است و توانسته که خرید های بی نظیری داشته باشد و تنها مبلغی حدود 60 میلیون یورو برای آن ها پرداخته است چرا که 4 تای این بازیکنان با اتمام قرارداد خود با باشگاه‌هایشان راهی پی اس جی شده اند و تنها اشرف حکیمی از اینتر خریداری شده است.

از نکات جالب این مراسم معارفه قرار گرفتن مسی و راموس در کنار هم بود و سرخیو راموس دست های خود را روی شانه های لیونل مسی انداخت.

این دو کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا بودند که سال ها در ال کلاسیکو ها رقابت ها و دعوا های سفت و سختی را با هم داشته اند اما اکنون در پاری سن ژرمن در کنار هم قرار گرفته اند.

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

در همین حال یک صحنه جالب که پیش از شروع مراسم معارفه رقم خورد، مربوط به دیدار لیونل مسی و نیمار جونیور در تونل ورزشگاه پارک ده پرنس بود.

نیمار جونیور که در بازی مقابل استراسبورگ غایب است و از روی سکو ها بازی را دنبال خواهد کرد، پیش از ورود لیونل مسی به چمن ورزشگاه پارک ده پرنس برای معارفه، به سمت او رفت و فوق ستاره آرجنتینی را در آغوش کشید.

مسی و نیمار به مدت چهار سال از سال 2013 تا 2017 در بارسلونا هم‌تیمی بوده اند و در همان مدت تبدیل به دو دوست صمیمی برای هم شدند و خاطرات بسیار خوبی را کنار هم ساختند.

 اما با انتقال نیمار به پی اس جی در سال 2017 هم‌تیمی بودن آن ها خاتمه یافت و اکنون با آمدن مسی به پاریسن ژرمن این دو ستاره برزیلی و آرجنتینی دوباره هم‌تیمی شده اند و باید دید که خاطرات خوب گذشته را در پی اس جی هم تکرار خواهند کرد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала