Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باید گلزنی با سر را به هالند آموزش دهیم

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
سرمربی بروسیا دورتموند معتقد است بزرگ ترین توانایی مهاجم نارویایی تیمش این است که زحماتی که سایر نفرات تیم جهت ایجاد موقعیت های گلزنی برای او می کشند را هرگز هدر نمی دهد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های آلمانی، هفته نخست رقابت های فصل جدید لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا، برگزار شد و در یکی از مسابقات انجام شده، بروسیا دورتموند با درخشش ارلینگ هالند، ستاره جوان و نارویایی خود موفق شد با نتیجه پنج بر دو از سد اینتراخت فرانکفورت عبور کند.

هالند در این مسابقه با ثبت دو گل و سه پاس گل، عملکرد درخشانی داشت که سرمربی دورتموند را واداشت تا نسبت به این عملکرد مهاجم تیمش، واکنش‌ نشان دهد.

مارکو رزه، مربی زنبورها در این خصوص به رسانه ها گغت:

"بعد از مسابقه، همه درباره هالند صحبت می کنند، اما تمام بازیکنان اطراف او، در این گلزنی ها و موفقیت ها سهم و نقش دارند و موقعیت ها را برای گلزنی هالند آماده می کنند. من نیز برای هالند خوشحالم و این خوشحالی من، به این دلیل است که ارلینگ قادر است زحماتی که سایر نفرات تیم بابت ایجاد موقعیت های گلزنی برای او می کشند را هدر ندهد و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند."

"هالند روز به روز بهتر می‌ شود اما کار تیمی برای من مهم است. او امشب با پای راست گل زد ولی با ضربه سر گل نزد؛ پس ما باید گلزنی با سر را نیز به او آموزش دهیم زیرا او نتواست این کار را انجام دهد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала