Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن به اتلتیکو برنمی‌گردد

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOBarcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
عضو شوید
از شب گذشته، اخبار و شایعات ضد و نقیضی پیرامون آنتوان گریزمان و باشگاه بارسلونا در رسانه ها بیان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های اسپانیایی، در ابتدای امر، نشریه کادناسر در خبری مدعی شد با این که رونالد کومان اعلام کرده که آنتوان گریزمان را بازیکن مهمی برای ترکیب تیمش می داند اما به نظر می رسد عزم اتلتیکو مادرید برای جذب مهاجم فرانسوی آبی اناری ها جدی است و این باشگاه برای بازیکنی که حاضر به کاهش 50 درصدی دستمزدش شده، احترام زیادی قائل بوده و خواهان بازگرداندن او هستند. از طرفی با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب بارسلونا، اتلتیکو گمان می کند که مشکلی برای فروش گریزمان از سوی بلوگرانا وجود نخواهد داشت.

همچنین خوان لاپورتا بارها تاکید کرده که شرایط مالی بارسلونا به گونه ای است که او برای گوش دادن به هر پیشنهاد خوبی جهت فروش هر بازیکنی که باشد، آمادگی خواهد داشت.

هنوز چند ساعتی از انتشار این گزارشات توسط کادناسر نگذشته بود که گریزمان به آن واکنش نشان داد و طی آن به نوعی، تمامی اخبار و شایعات منتشره پیرامون خود را رد کرد.

آنتوان گریزمان که به نظر می رسد بعد از رفتن لیونل مسی از بارسلونا، ایفاگر نقش کلیدی تری در تیم کاتالانی خواهد بود، در واکنش به شایعات انتقالش به تیم مادریدی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، عکس پروفایل خود را به رنگ لباس بارسلونا در این فصل تغییر داد.

بسیاری از رسانه ها، این عمل آنتوان گریزمان را واکنش به اخبار خروج او از بارسلونا اعلام کرده اند. گفته می شود که گریزمان با انجام این کار، تمامی شایعات خروج از نیوکمپ و انتقال با اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری را به کلی رد کرد و نشان داد که در جمع بارسلونایی ها ماندنی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала