Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدهی‌های میلیونی بارسا؛ رییس دست به دامن ستاره‌ها برای کاهش دستمزد

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید بدهی بارسا 1.15 میلیارد پوند است و از ستاره‌های تیم می خواهد تا دستمزدهای شان را بیشتر از این کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا در بحران مالی جدی قرار دارد و بدهی‌های این باشگاه نزدیک به 1.15 میلیارد پوند است. این باشگاه برای خروج موقتی از این بحران مجبور به کاهش فوری دستمزد بازیکنان خود است و مذاکرات برای رسیدن به چنین هدفی ادامه دارد.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
ورزش
کنفرانس مطبوعاتی دیگر برای لاپورتا؛ اتهامات بارتومئو واقعیت دارد؟

این باشگاه در مرحله نخست از 4 کاپیتان خود درخواست کرده بود تا دستمزد‌های شان را کاهش دهند که تنها پیکه به چنین درخواستی پاسخ مثبت داد و همین موضوع سبب شد تا قراردادهای دپای، گارسیا و ری مانای در سازمان لالیگا ثبت شود.

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، بدهی‌های میلیونی باشگاه را تایید می‌کند و از ستاره‌هایی تیمش چون آلبا، روبرتو و بوسکتس می‌خواهد تا همانند پیکه دستمزدهای شان را کاهش داده و در بهتر شدن شرایط  مالی باشگاه کمک کنند.

وی در این مورد به Dermot Corrigan گفت:" ما در شرایط سختی قرار داریم تا مجدداً در مورد قرارداد بازیکنان مذاکره کنیم. حقوق ما 103 درصد از کل درآمد باشگاه بیشتر است. این 20-25 درصد بیشتر از رقبای ما است و تلاش داریم تا آن را کاهش دهیم".

وی در ادامه به تحسین از پیکه پرداخت و از سایر کاپیتان‌های تیم خواست تا از وی تقلید کنند.

لاپورتا گفت:" ما خوشحالیم که با کاهش دستمزد پیکه موضوع ثبت نام سه بازیکن را حل کردیم و این اقدام او را تحسین می‌کنیم. موضوع آگوئرو هنوز حل نشده و ما انتظار داریم کاپیتان های دیگر مانند جرارد رفتار کنند."

لاپورتا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که دیدار سوسیداد با بارسا که با نتیجه 2-4 به سود کاتالان‌ها به پایان رسید، آلبا از سوی هواداران به دلیل عدم کاهش دستمزدش هوووو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала