کابلوف در مورد غنی: انتخاب او مشکوک بود؛ بد حکومت کرد و شرم آور فرار نمود

© Sputnik / Александр Натрускин /  مراجعه به بانک تصاویر Замир Кабулов
Замир Кабулов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
 نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در مورد فرار رئیس جمهور غنی گفت: او به گونه بسیار مشکوک انتخاب شد، بد حکومت کرد و سرانجام به گونه شرم‌آور فرار نمود.

 به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان، مدیر بخش دوم آسیایی در وزارت امورخارجه این کشور، گفت که اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان که در آخرین سخنرانی خود گفته بود تا آخرین نفس  به عنوان رئیس جمهور افغانستان حتا حاضر است جان خود را فدا کند؛ باید به خاطر فرار شرمناک خود به مردم افغانستان پاسخگو باشد.

گفتگوی ملا برادر با کابلوف درباره آخرین تحولات افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
گفتگوی ملا برادر با کابلوف درباره آخرین تحولات افغانستان

به گفته نماینده ویژه روسیه: «او با تردید انتخاب شد، بد حکومت نمود و با شرمندگی تمام کرد . من تعریف دیگری در رابطه با این شخص ندارم.

 کابلوف در مصاحبه با کانال تلویزیونی زوزدا گفت: «غنی سزاوار آن است که توسط مردم افغانستان محاکمه شود و باید پاسخگو باشد».

گفتنی است که روز یکشنبه با فرار رئیس جمهور افغانستان و دیپلمات‌ها از کابل، طالبان اعلام کرد که جنگ تمام شده است. به دنبال آن، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان گفت نوع و شکل دولت جدید در افغانستان به زودی مشخص می شود و افزود که طالبان نمی خواهند در انزوا زندگی کنند و خواستار روابط بین‌المللی مسالمت آمیز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала