Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلتنگی «آقای خاص» برای رسانه‌های و خبرنگاران + عکس

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو که در 40 روز آخر با رسانه‌ها و خبرنگاران گفت‌وگو نداشته است، امروز اظهار داشت که دلش برای مطبوعات و کنفرانس‌های خبری تنگ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو سرمربی فعلی رُم که تجربه هدایت باشگاه‌هایی چون پورتو، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را نیز در کارنامه دارد، همواره مصاحبه‌های جالبی با رسانه‌ها داشته و کارهایی عجیبی نیز انجام داده که برای هواداران فوتبال بسیار بامزه بوده است.

این سرمربی با تجربه که در 40 روز آخر با رسانه‌ها و خبرنگاران گفت‌وگو نداشته است، امروز اظهار داشت که دلش برای مطبوعات و کنفرانس‌های خبری تنگ شده است.

وی در انستاگرام خود در این مورد نوشت:" خنده‌ام می‌گیرد زیرا رکورد 40 روز بدون مصاحبه را به ثبت رسانیدم. شگفت‌انگیز است که در این مدت روی کارم تمرکز داشتم و دوستان رسانه‌ای را فراموش کرده بودم. امروز روزش بود تا دوباره با ویب سایت باشگاه گفت‌وگو کنم و شما می‌توانید این گفت‌وگو را فردا مشاهده کنید. صادقانه بگویم چیز جالب نیست. من مطبوعات را دوست دارم و خیلی دلم برای آنها تنگ شده است."

فصل جدید سری‌آ از هفته آینده آغاز می‌شود و باید دید که لبخند برای چه مدتی روی لب‌های آقای خاص هنگام پرسیدن پرسش از سوی خبرنگاران موج خواهد زد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала