Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاکیائو مسن‌ترین بوکسور سبک وزن جهان + ویدیو/عکس

© AP Photo / Chris CarlsonФилиппинский боксер Мэнни Пакьяо
Филиппинский боксер Мэнни Пакьяо  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
مانی پاکیائو پس از آخرین مبارزه خود به مسن‌ترین بوکسور سبک وزن جهان مبدل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آخرین مبارزه خود، مانی پاکیائو مسن‌ترین قهرمان سبک وزن جهان شد و جلال بیشتری به حرفه‌ی بوکس خود داد.

پس از این‌که حریف اصلی پاکیائو ارول اسپنس جونیور مجبور به عقب نشینی شد، حالا این فوق ستاره فلیپینی مقابل یوردنیس اوگاس در 21 آگست در لاس وگاس در مبارزه‌ای با عنوان "نمایش باید ادامه پیدا کند" روبرو می‌شود.

پاکیائو آخرین باری را که وارد رینگ بوکس شد با شکست دادن کیث تورمن، قهرمان WBA شد، در این راه، او حالا مسن‌ترین قهرمان سبک وزن ​​جهان شد و شکوه بیشتری به حرفه بوکس درخشان خود افزود.

انتظار می‌رود این بوکسور 42 ساله 5 میلیون دالر پول تضمینی دریافت کند و درآمد کلی او بسته به فروش PPV می‌تواند حدود 25 میلیون دالر باشد. نیازی به گفتن نیست که این میزان بسیار کمتر از آن چیزی است که "پک‌من" در سال‌های ابتدایی خود در بوکس کسب می‌کرد، اما می‌توان گفت که او هنوز یکی از محبوب‌ترین بوکسورهای فعال است.

هنوز مشخص نشده که یوردنیس اوگاس از عنوان قهرمانی خود در برابر پاکیائو چه چیزی بدست خواهد آورد. با این حال اگر درآمد مبارزات قبلی او را بررسی کنیم، انتظار می‌رود که او مبلغ هنگفتی پول به جیب بزند.

مانی پاکیائو پس از اولین بازی حرفه‌ای خود در 1995 یکی از فعال‌ترین بوکسورها در سراسر جهان شد. او ده بار در سال مبارزه کرد و رکورد  10 پیروزی و هیچ باخت را به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала