Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز آرسنال برای شکار از نراتزوری

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
لاوتارو مارتینز ستاره آرجانتینی اینترمیلان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قراردارد و حالا آرسنال شرایط او را به صورت جدی دنبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لاوتارو مارتینز مُهاجم آرجانتینی اینترمیلان در طول تابستان با تیم‌هایی مانند اتلتیکو مادرید و تاتنهام در ارتباط بوده، اما این باشگاه دیگر لندنی، آرسنال است که در حال حاضر به عهده گرفتن خدمات این بازیکن نزدیک است.

نشریه اسپورت میدیاست، آرسنال مایل است پیشنهاد قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو در هر فصل برای لاوتارو ارایه دهد، رقمی که ظاهرا فراتر از آن چه او در اینتر دریافت می‌کند. این پیشنها می‌تواند لاوتارو مارتینز را به انتقال بزرگ باقی مانده در بازار فعلی بدل سازد.

میکل آرتتا به دنبال بهبود طرح تهاجمی آرسنال است، جایی که به نظر می‌رسد ستاره‌هایی مانند اوبامیانگ و لاکازت کافی نیستند و لاوتارو مارتینز مهاجم ایده آل برای بهتر شدن برنامه او در آرسنال محسوب می‌شود.

اینترمیلان که اخیرا روملو لوکاکو را از دست داده و فروش لاوتارو ضروری است، اما اگر باشگاهی بیاید و 90 میلیون یورو روی میز بگذارد، آنرا با خوشحالی خواهند پذیرفت.

"نراتزوری" به تازگی اما ادن ژکو را به خدمت گرفته است، در حالی‌که ستاره‌های دیگری چون "دووان زاپاتای" کلمبیایی از آتالانتا و "خواکین کوره آ" آرجانتینی از لاتزیو را از نزدیک زیر نظر دارد و می‌خواهد از این سه نفر یک مثلث هجومی خطرناک دیگر را تشکیل دهد.

به هر حال سیمون اینزاگی مربی فعلی اینتر، "دووان زاپاتای" را از زمان حضورش در تیم سابق‌اش به طرز شگفت انگیزی می‌شناسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала