Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران: پیوستن به یونایتد شگفت‌انگیز است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
رافائل واران مدافع فرانسوی، پس از پیوستن به منچستریونایتد، اظهار داشت که حس بسیار خوبی نسبت به گذشته دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل واران یکی مدافعان بسیار خوب چند سال آخر فوتبال اروپا و جهان، چندی قبل رئال مادرید را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن حالا در گفت‌وگویی در مورد پیوستنش به جمع شیاطین سرخ صحبت کرده و حضور در این باشگاه را شگفت‌انگیز خوانده است.

واران در این مورد  به ویب سایت یونایتد گفت:" برای این مسیر جدید بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم. دوران بسیار زیبایی در باشگاه سابقم داشتم اما حالا می خواهم از این شروع جدید لذت ببرم. خیلی خوشحالم که در این جا هستم. اولین باری که شایعه پیوستنم به یونایتد مطرح شد در سال 2011 بود که فرگوسن به خانه مادرم بود اما بالاخره این اتفاق اخیرا رخ داد که با رئال صحبت کردند و من به حضور در یونایتد فکر کردم. به خیلی از دلایل تصمیم خوبی گرفتم. به نظرم نکته بسیار مهم این است که در این جا می توانم با چالش های جدیدی مواجه شوم. این فرصت بی نظیری برای من است. این تصمیم به خاطر خانواده‌ام هم بود. زمان مناسبی برای این کار بود و خوشحالم هستم."

واران در حالی به منچستریونایتد پیوست که یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد داشت اما به دلیل عدم توافق قرارداد خودش را تمدید نکرد و این باشگاه در نهایت تصمیم به فروش وی گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала