Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار کریستانو رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با منچسترسیتی تماس گرفته تا در باره انتقال رونلدو صحبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، نام کریستیانو رونالدو پیرامون تیم هایی نظیر پی‌اس‌جی، منچستریونایتد و رئال مادرید مطرح شده بود اما حالا کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که ژرژ مندس وکیل رونالدو با منچسترسیتی تماس گرفته و این بازیکن را به تیم گواردیولا پیشنهاد داده است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
خبر مهمی در مورد رونالدو در راه است

 منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس به دنبال تقویت در خط حمله است و تلاش هایشان برای خرید هری کین فعلا به نتیجه ای نرسیده چرا که تاتنهام حتی به پیشنهاد 150 میلیون یورویی آنها نیز پاسخ مثبت نداده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که فرصت جذب لیونل مسی را از دست داده، اکنون می تواند یک ستاره سرشناس دیگر را در اختیار بگیرد. البته اگر کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی برود به هواداران تیم سابقش منچستریونایتد خیانت کرده است چرا که آنها رویای بازگشت سی آر سون به اولدترافورد را در سر می پروراندند اما حالا ممکن است که ستاره پرتگالی را در پیراهن تیم رقیب ببینند.

رونالدو در آخرین فصل قراردادش با یوونتوس به سر می برد و گفته می شود که یووه می خواهد با دریافت 30 میلیون یورو ستاره پرتگالی را بفروشد و بخشی از هزینه های خرید وی را جبران کند. البته این تنها خبری نبود که بامداد سه شنبه در مورد رونالدو منتشر شد.

ادو آخیره خبرنگار اسپانیایی نزدیک به رونالدو در برنامه تلویزیونی معروف "ال چیرینگیتو" مدعی شد که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید خواستار بازگرداندن کریستیانو رونالدو به ورزشگاه برنابئو شده است.

سرمربی ایتالیایی رابطه بسیار خوبی با رونالدو در دوره اول مربیگری خود در رئال داشت و حالا به گفته این خبرنگار، مربی ایتالیایی از مدیران رئال خواسته تا هر طور که شده رونالدو را برگردانند و به همین خاطر تماس ها در هفته های اخیر برای برگرداندن رونالدو برقرار شده و هیچ بعید نیست که ستاره پرتغالی به رئال مادرید برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала