بودجه 500 میلیون دالری بایدن برای آواراگان افغان

© REUTERS / Courtesy of Defense Oneبودجه 500 میلیون دالری بایدن برای آواراگان افغان
بودجه 500 میلیون دالری بایدن برای آواراگان افغان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
 کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور ایالات متحده حدود 500 میلیون دالر برای کمک به آوارگان افغان اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه‌ای کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته تا 500 میلیون دالر برای کمک به آوارگان و پناهجویان افغان اختصاص دهد.

 آمریکا پاداش اطلاعات در باره ابو محمد الجولانی، سرکرده النصره را 10 میلیون دلار اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
آمریکا: مسئول هرج و مرج در فرودگاه کابل ما نیستیم

بایدن در اطلاعیه‌ای به وزارت امور خارجه این کشور گفت: بدین وسیله اعلام می‌کنم که برای حفظ منافع ملی مهم است که تحت قانون کمک به مهاجران و آوارگان کمکی را به مبلغ حداکثر 500 میلیون دالر از صندوق کمک اضطراری آمریکا به پناهندگان و مهاجران با هدف برآورده کردن نیازهای غیرمنتظره فوری آوارگان، مهاجران، قربایان جنگ و دیگر اشخاصی که در نتیجه اوضاع کنونی افغانستان در خطر هستند، اختصاص دهیم.

کفتنی است روز گذشته رئیس جمهور ایالات متحده طی سخنرانی درباره افغانستان، گفت: من کاملاً پشت تصمیم خود ایستاده‌ام. پس از 20 سال، من به سختی آموختم که هیچ‌وقت زمان مناسبی برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان وجود نداشت. وی گفت: منافع ملی ایالات متحده آمریکا در افغانستان همیشه جلوگیری از حمله تروریستی به سرزمین اصلی آمریکایی بوده است و هدف ایالات متحده قبلاً محقق شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала