Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها دست‌بردار ستاره منچستر نیستند؛ پی‌اس‌جیآماده ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز به پوگبا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا، کانته
پوگبا، کانته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن همچنان در تلاش جذب هافبک فرانسوی منچتسریونایتد است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن در این تابستان ستاره های مطرح از جمله لیونل مسی، سرجیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم و جان‌لوئیجی دوناروما را به خدمت گرفته است.

امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
دستمزد عجیب پی‌اس‌جی برای جذب پوگبا

سران باشگاه پاریسی همچنان در پی تقویت تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو است و به این منظور پل پوگبا را زیرنظر دارد. بر اساس گزارش نشریه انکبیسی «ایندیپندنت»، این باشگاه فرانسوی خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد هفتگی 500 هزار پوند به هافبک فرانسوی شیاطین سرخ می‌کند که وارد سال پایانی قراردادش با این باشگاه منچستریونایتد شده است.

پوگبا بین سال‌های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد.

او در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک 28 ساله که در این مدت در 200 بازی برای سرخپوشان منچستر به میدان رفته و 38 گل نیز به ثمر رسانده است، در هفته اول فصل جدید لیگ برتر و در برتری ۵ بر یک این تیم مقابل لیدزیونایتد چهار پاس‌گل ساخت و یکی از ستاره‌های منچستریونایتد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала