Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن قهرمان سوپر جام آلمان شد؛ نخستین جام ناگلزمان با باواریایی‌ها + عکس

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
بایرن مونیخ با شکست دورتموند در دیدار سوپر جام آلمان، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد و یولیان ناگلزمان سرمربی جدید این تیم به نخستین جامش با باواریایی‌ها دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار سوپر جام آلمان، امشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میان دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند برگزار شد که در پایان 90 دقیقه، باواریایی‌ها موفق شدند با نتیجه 1-3 زنبورها را شکست دهند و عنوان قهرمانی را از آن خود سازند.

در این دیدار که با قدردانی از «گرد مولر» اسطوره فوتبال آلمان آغاز شد،  بایرن نمایش خوبی در نیمه نخست داشت و موفق شد در دقیقه 41 با لواندوفسکی دروازه حریف را باز کند و با برتری راهی رختکن شود.

در نیمه دوم بایرن خیلی زود به گُل دوم دست یافت و این بار توماس مولر در دقیقه 49 موفق به گُلزنی برای تیمش شد و اختلاف را دو برابر کرد.

در ادامه دورتموند برای جبران نتیجه پیش کشید و در دقیقه 64 مارکو رویس یکی از گُل‌های خورده را جبران کند.

ده دقیقه پس از این گُل کاپیتان دورتموند، لواندوفسکی دوباره اختلاف را دو برابر کرد و دومین گُل خود را در این دیدار به ثمر رساند تا خیال هواداران را بابت قهرمانی در این رقابت راحت سازد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این دیدار به سود و قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید تا نگلزمان نخستین جام خود را با باواریایی‌ها تجربه کند.

با این قهرمانی، بایرن تعداد قهرمانی‌های خود را در رقابت‌های سوپر به عدد 9 رساند و همچنان به عنوان پُرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در جایگاه نخست جاخوش کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала