Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو 9 جدید چلسی؛ بیگ روم طلسم‌شکنی می‌کند؟

© AFP 2023 / Anatoly Maltsev / POOLНападающий сборной Бельгии Ромелу Лукаку празднует окончание футбольного матча на стадионе в Санкт-Петербурге
Нападающий сборной Бельгии Ромелу Лукаку празднует окончание футбольного матча  на стадионе в Санкт-Петербурге   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو که به تازگی به طور رسمی از اینتر به چلسی پیوسته است، امروز در کنفرانس معارفه خود در باشگاه چلسی شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از سوالاتی که از روملو لوکاکو پرسیده شد، مربوط به شماره پیراهن او بود که این بازیکن بلژیکی قرار است چه شماره ای را در چلسی بر تن دارد. در پاسخ به این سوال، روملو لوکامو تایید کرد که قرار است شماره 9 چلسی را بپوشد و بدین ترتیب شماره پیراهن او هم به طور رسمی مشخص شد و گمانه زنی هایی که درباره شماره پیراهن او در چلسی وجود داشت به واقعیت پیوست.

این شماره پیش‌تر در اختیار آبراهام بود که اکنون دیگر در چلسی نیست و راهی آ اس رم شده است اما پیراهن شماره 9 به طور کلی در چلسی یک نحسی و طلسم ویژه دارد چرا که مهاجم‌هایی که این پیراهن را پوشیده اند، عملکرد خوبی به طور کلی نداشته اند و در نهایت از چلسی جدا شده و راهی تیم دیگری شده اند.

گونزالو هیگواین و فرناندو تورس دو نمونه از شماره 9 های چلسی هستند که دچار طلسم این شماره شدند و اکنون لوکاکو هم قرار است شماره 9 را بر تن کند و باید دید که این طلسم را می شکند یا خودش هم اسیر آن می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала