Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به بازگشت به مادرید: "به مردم اجازه نمی‌دهم با نام من بازی کنند"

© AP Photo / Fabio FerrariJuventus striker Cristiano Ronaldo
Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
در حالی‌که شایعات جدی پیرامون بازگشت کریستیانو رونالدو به مادرید مطرح شده، او در این باره امروز واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی یوونتوس و مهاجم پرطرفدار سابق رئال مادرید، در پیوند به بازگشت‌اش به سانتیاگو برنابئو واکنش نشان داد و به تندی آنرا رد کرد.

کریستیانو در بیانیه‌ای اعلام داشت که به مردم اجازه نمی‌دهد تا با نام او بازی کنند و وی به شدت روی حرفه‌اش متمرکز است.

بیانیه رسمی رونالدو در پیوند به بازگشت احتمالی به مادرید:

"هرکسی که مرا می‌شناسد می‌داند که چقدر روی کارم متمرکز شده‌ام. کمتر صحبت کنید و بیشتر عمل کنید، این از ابتدای کار شعار اصلی من بوده است. با این حال، با توجه به همه چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده، من باید موضع خود را بیان کنم. بیش از بی احترامی به من به عنوان یک مرد و به عنوان یک بازیکن، شیوه بی پروای که آینده مرا در رسانه‌ها پوشش می‌دهد بی احترامی به همه باشگاه‌های درگیر در این شایعات و همچنین بازیکنان و کارکنان آنها است. داستان من در رئال مادرید نوشته شده و ثبت شده است، در کلمات و اعداد، در جام‌ها، رکوردها و عناوین. این موزه در ورزشگاه برنابئو و همچنین در ذهن همه طرفداران باشگاه است. و فراتر از آنچه به دست آوردم، به یاد می‌آورم که در آن 9 سال رابطه‌ای عمیق با محبت و احترام نسبت به سفیدها داشتم، محبت و احترامی که تا به امروز حفظ کرده‌ام و همیشه آن را دوست خواهم داشت. من می‌دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان مرا در قلب خود خواهند داشت و من آنها را در قلب خود خواهم داشت. علاوه بر این قسمت اخیر در اسپانیا، اخبار و داستان‌های مکرری وجود دارد که من را با تعدادی از باشگاه‌ها در لیگ‌های مختلف مرتبط می‌کند، هیچ کس نگران تلاش برای کشف حقیقت نیست.
من اکنون سکوت خود را می‌شکنم تا بگویم نمی‌توانم به مردم اجازه دهم با نام من بازی کنند. من همچنان بر حرفه و کارم متمرکز هستم، متعهد و آماده برای همه چالش‌هایی که باید با آن روبرو شوم. همه چیز دیگر؟ بقیه چیز ها فقط حرفه."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала