Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد را آرسنالی بدانید

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
مارتین اودگارد ستاره نارویایی رئال مادرید به زودی راهی آرسنال خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته مارتین اودگارد هافبک خلاق نارویایی، شش ماه را به صورت قرضی در آرسنال سپری کرد و توانست خود را به یکی از مردان اصلی تیم میکل آرتتا تبدیل کند. این پدیده ، هدف اول توپچی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. 

به نقل از سایت گل، اودگارد پس از به اتمام رسیدن دوره قرضی‌اش در آرسنال، در اردوی پیش فصل لوس بلانکوس حاضر شد، اما کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید به اودگارد اعلام کرد که در پست او، هشت بازیکن دیگر نیز وجود دارد و شاید او نتواند به اندازه دلخواهش، فرصت بازی کردن پیدا کند. این دلایل باعث شد تا فلورنتینو پرز از خروج این بازیکن جلوگیری نکند. 

فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور و معتبر ایتالیایی تائید کرد که آرسنال با مبلغی در حدود سی میلیون پوند برای جذب مارتین اودگارد با سران رئال مادرید به توافق رسیده و فقط تست پزشکی، کاغذبازی و تشریفات معمولی این انتقال باقی مانده است. رومانو در ادامه نیز اعلام کرد که قرارداد اودگارد با آرسنال، پنج ساله تا سال 2026 خواهد بود. 

هنوز مشخص نیست که آیا اودگارد بتواند آرسنال را در دیدار حساس هفته بعد در مقابل چلسی همراهی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала