Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد 5 میلیونی مایکل جُردن از انتقال مسی به پاریس

© AFP 2023 / Josep Lago Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
مایکل جُردن اسطوره بسکتبال آمریکا از انتقال لیونل مسی به پی‌اس‌جی رقم 5 میلیون پوندی دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که چندی پیش انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن نهایی شد اما حالا خبر می‌رسد که مایکل جُردن اسطوره بسکتبال آمریکا از این انتقال 5 میلیون پوند به دست آورده است.

هفته گذشته فوق ستاره آرجانتینی طی انتقال رایگاه به پاریس رفت، هواداران فوراً دست به دست هم دادند تا پیراهن‌های شمار30 مسی به فروش برسد.

پیراهن‌ها تنها در نیم ساعت به صورت آنلاین به فروش رسیدند و صبح روز بعد صف‌ها در اطراف پایتخت فرانسه به وجود آمد، زیرا هواداران با ناامیدی چشم انتظار به دست آوردن پیراهن او در مقابل فروشگاه باشگاه بودند.

این در حالیست که پی‌اس‌جی به طور شگفت انگیزی از فروش پیراهن مسی رقم 100 میلیون پوند درآمد کرده است و اسطوره NBA مایکل جُردن، از این انتقال سود بسیار زیادی برده و 5 میلیون پوند برای خود به دست آورده است.

مارک  کمپنی جُردن تولید کننده لباس پی‌اس‌جی اس و به عنوان بخشی از مشارکت‌اش، این شرکت آمریکایی پنج درصد از کل فروش پیراهن را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته فوربس این خبر برای MJ بسیار قوی خواهد بود، زیرا نام جُردن در طول همه گیری کروناویروس 24 درصد از ارزش خود را از دست داده بود. و شش بار قهرمان NBA امیدوار است که فروش همچنان ادامه داشته باشد.

انتظار می‌رود مسی جمعه شب اولین بازی خود را برای پاریسی‌ها مقابل برست انجام دهد. با بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز انتظار می‌رود فروشگاه باشگاه مملو از تماشاگران شود که مشتاق به دست آوردن پیراهن شماره 30 هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала