Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلوا بر مشکلات سیتی افزود؛ بازی‌ساز پرتگالی انتقال به تاتنهام را رد کرد

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
برناردو سیلوا پیشنهاد سیتی را رد کرد که بخشی از انتقال هری کین به این باشگاه باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ برناردو سیلوا بازکن منچسترسیتی این‌که "به عنوان بخشی از هر پیشنهاد منچسترسیتی برای هری کین به تاتنهام منتقل شود را نپذیرفت، زیرا خورخه مندس او را نتوانست راضی کند.

در راستای پیوستن رونالدو به سیتی نیز مندس ناموفق بود.

سیتی خیلی زیاد به شدت علاقمند است تا هری کین را به دست آورد اما قیمت سنگین او در حدود 150 میلیون پوند تا کنون یک مانع جدی بر این کار بوده است. در نتیجه، اعتقاد بر این است که آنها سیلوا را به بسته پیشنهادی شان اضافه کرده‌اند.

اکنون رسانه اتلتیک ادعا می‌کند که دانیل لوی رئیس تاتنهام این پیشنهاد را رد کرده و سیلوا نیز ترجیح داد که به اسپانیا برود. سیتی اخیراً با 100 میلیون پوند جک گریلیش از استون ویلا را به خدمت گرفت و اسپورت میل از اعتقاد سیتی به جذب کین گزارش داده است که قیمت او کاهش یابد یا اسپرز سیلوا را قبول کند.

به گفته پپ گواردیولا سیلوا یکی از بازیکنان تیم اصلی در اتحاد است که به طور جدی به دنبال جدایی است و فُرصت‌های بازی او نیز با آمدن گریلیش کاهش یافته است.

در نتیجه سیلوا بازیکن سابق موناکو در صورت دریافت پیشنهاد مناسب می‌تواند خارج شود، اما تحولات جدید نشان می‌دهد که او برای انتقال هری کین در نظر گرفته شده که آنجا نخواهد رفت.

در همین حال اسپورت میل آورده که یوونتوس آماده است رونالدو را بفروشد که تابستان آینده یک بازیکن آزاد خواهد بود و معتقد است مندس مشتری خود را با 25 میلیون پوند به سیتی پیشنهاد داده است، در حالی‌که دستمزد وی 25.5 پوند در سال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала