Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد سال فوتبال آلمان به دنبال چالش جدید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
لواندوفسکی دوست دارد بایرن را ترک کند تا با پیراهن یک تیم دیگر به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد که روبرت لواندوفسکی برای تجربه چالشی جدید، خواهان جدایی از بایرن مونیخ است.

Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
رویارویی هالند و لواندوفسکی برای فتح سوپرجام آلمان

ستاره لهستانی بایرن مونیخ دوست دارد که با پیراهن تیم دیگری به میدان رود و بایرن برای فروش او 100 میلیون پوند می خواهد.  طرف آلمانی بیش از 120 میلیون یورو بر روی بازیکن خود ارزش گذاری کرده که ممکن است از این قیمت کاسته شود.

لواندوفسکی که شنبه 33 ساله می شود، خواستار حضور در باشگاهی دیگر برای تجربه چالشی جدید است. لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است البته بسیاری او را بهترین مهاجم نوک جهان می دانند.

لواندوفسکی یک تمام کننده و بازیکن کامل برای بایرن مونیخ است که با درخشش او دو روز پیش باواریایی‌ها یک جام دیگر به دست آوردند. این مهاجم لهستانی در سال 2014 از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و طی این سالها، 331 بار برای این تیم به میدان رفته است.

مهاجم لهستانی باورایایی ها و موفق به زدن 297 گل شده ضمن اینکه او 65 بار نیز به هم تیمی هایش پاس گل داده است. آماری شگفت انگیز برای روبرت لواندوفسکی که اکنون به دنبال یک تجربه جدید در تیم دیگری در اروپا است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала