انتقال افغان‌ها؛ استفاده ترانزیت از پایگاه هوایی رامشتاین آلمان توسط امریکا

© Photo / U.S. Air Force/Tech. Sgt. Jason Robertsonامریکا از پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان برای ترانزیت مردم از افغانستان استفاده می‌کند
امریکا از پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان برای ترانزیت مردم از افغانستان استفاده می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
نیروهای هوایی امریکا از پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان برای ترانزیت افراد از افغانستان استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای هوایی امریکا از پایگاه هوایی رامشتاین در غرب آلمان به عنوان مکان ترانزیت برای خروج مردم از افغانستان استفاده می‌کند، در این خصوص روزنامه Stars and Stripes به نقل از نماینده 86 نیروهای هوایی امریکا گزارش می‌دهد.

لاوروف در مورد آمادگی روسیه برای پذیرش پناهجو از افغانستان اظهار نظر کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
لاوروف در مورد آمادگی روسیه برای پذیرش پناهجو از افغانستان اظهار نظر کرد

این نشریه همچنان می افزاید پرسنل پایگاه هوایی به لطف یک صفحه‌ای فیس‌بوک توانستند مجموعه از لباس‌ها و سایر از وسایل خانه را که مورد نیازی افراد باشد سازماندهی کنند.

اندرو وایلدر، یکی از نیروی هوایی امریکایی می گوید: "تلاشهای ما در حال حاضر متمرکز بر این است که افرادی که به اینجا می آیند ملزومات ضروری را داشته باشند. ما فقط خودمان را جای آنها می گذاریم".

روز پنج‌شنبه 19، آگوست، جنرال هنک تیلور، می گوید که از 14 آگوست، ایالات متحده حدود 7 هزار نفر را از افغانستان خارج کرده است. جان کربی ، سخنگوی پنتاگون در همان روز به خبرنگاران گفت: "هدف ما از تخلیه هر چه بیشتر مردم در اسرع وقت بود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала