Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه جالب پی‌اس‌جی برای راضی کردن امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن بدون مذاکره کردن با رئال مادرید قصد حفظ کیلیان امباپه را دارد، امری که پیش از این محقق نشده بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در حال مذاکره برای انتقال کیلیان امباپه (طی 11 روز) تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی نیستند..

له پاریسین تأیید می‌کند که دو باشگاه در مورد توافق احتمالی برای جذب مُهاجم فرانسوی مذاکره نکرده‌اند و قصد الخلیفی یکسان است زیرا او می‌خواهد امباپه امسال در پاریس بازی کند و سعی دارد تا با او در طول فصل تمدید نماید.

پس از ملاقات امباپه با الخلیفی و اعلام این‌که قصد ندارد قراردادش را تمدید کند، باشگاه فرانسوی می‌داند که با پایان یافتن قرارداد، او فصل آینده با رئال مادرید قرارداد خواهد بست. این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفته که اگر پاریسی‌ها در مورد جدایی‌اش در تابستان مذاکره نکند، در جون 2022 به صورت رایگان به مادرید خواهد رفت.

اما پی‌اس‌جی مطمئن است که می‌تواند امباپه را حفظ کرده و قراردادش را در طول فصل تمدید نماید. تیم فرانسوی فعلا برای مذاکره راهی ندارند و تلاش آنها پابرجاست: عدم فروش امباپه در تابستان.

Tamim bin Hamad Al-Thani - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
شاه کلید انتقال امباپه در قطر؛ تمیم بن حمد اجازه خروج می‌دهد؟

امباپه، امضای آزاد در 1 جنوری 2022

پی‌اس‌جی در تمامی مسابقات فصل پیش رو با انتظارات بالا و با هدف پیروزی حضور خواهد یافت. با مسی، نیمار و امباپه، او یکی از گزینه‌های برتر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود و الخلیفی مطمئن است که این بازیکن فرانسوی تصمیم می‌گیرد در پاریس ادامه دهد تا تیمی برای تاریخ بسازد. فصل از ماه اپریل تعیین می‌شود اما امباپه می‌تواند از اول جنوری 2022 با تیم مورد نظرش قرارداد امضا کند.

نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
ناامیدی بارسلونا از آغاز پروژه اسپای بارسا

پوچتینو نمی‌خواهد در مورد خروج احتمالی امباپه چیزی بشنود و در دومین روز لیگ دوباره به عنوان رهبر باشگاه فرانسوی باز خواهد گشت. بدون مسی یا نیمار در ترکیب، سرخیو راموس تا بعد از استراحت تیم ملی نمی‌تواند بازی کند و امباپه چهره نمایان در برست خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала