Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن پا به توپ شد + عکس

© AP Photoتراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا پس از مصدومیت تاندون، امروز به تمرینات گروهی پیوست.

به گزارش اسپوتنیک؛ امروز جمعه و در کمپ تیتو ویلانووا (شهر ورزشی خوان گامپر) تمرینات خود را پیگیری نمود که در آن مارک آندره تراشتگن هم با هم‌تیمی‌های خود یکجا شد.

او که فعلا در آخرین مرحله بهبودی‌اش است، جریان تمرین را تا پایان دنبال کرد. این دروازه‌بان پس از چند روز کار جداگانه، به گروه پیوست، هرچند انتظار نمی‌رود برای دیدار با باشگاه اتلتیک بیلبائو در سن مامس آماده باشد.

بعد از انجام اولین تمرین‌اش روی چمن دوشنبه گذشته، دروازه‌بان بارسا شاد و سرحال نشان می‌داد در حالی‌که او در 20 می در سوئد تحت عمل جراحی قرار گرفت تا مصدومیتی را که از ناحیه تاندون کشکک زانو راست داشت را برطرف کند.

در حال حاضر، این بازیکن آلمانی هنوز باید سرعت و بار تمریناتش را افزایش دهد تا بتواند از دروازه دفاع کند و بازگشت او ممکن است چند هفته طول بکشد، همزمان با تعطیلی بازی‌های ملی در اوایل سپتامبر.

در سوی دیگر، کومان نیز در روزهای اخیر به حالت معمول‌اش کارهای خود را ادامه داده است. سرمربی هالندی بارسا که ساعت 12 ظهر برای تجزیه و تحلیل بازی امروز شنبه مقابل باشگاه اتلتیک ظاهر می‌شود، دقیقاً بعد از تمرین لیست تیم را اعلام خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала