Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تزریق اکسیجن اقتصادی بر کالبود ضعیف بارسا؛ 455 میلیون یورو اعتبار

عضو شوید
قرار است بارسلونا مبلغ نزدیک به نیم میلیارد یورو به خاطر عملیات سرمایه گذاران بین المللی و مشاوره گلدمن ساکس، دریافت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بلوگرانا عملیات تأمین مالی با سرمایه گذاران بین المللی مختلف را به مدت 10 سال و با نرخ بهره متوسط ​​1.98 درصد رسمی کرده است که می‌تواند تزریق مالی خوبی برای بارسلونا باشد.

این طرح با حقوق تلویزیونی تضمین می‌شود و این عملیات به مبلغ 455 میلیون یورو برای تامین مالی جدید و 140 میلیون مذاکره مجدد برای بخشی از بدهی قبلی واحد تجاری، تحت شرایط مطلوب‌تر است.

گلدمن ساکس که به عنوان مشاور مالی این معامله را انجام داده، بر اساس تأییدیه دریافت شده در مجمع کمیته‌ها در 20 جون، این عملیات انجام شده است. عملیات یاد شده علاوه بر این، اجازه اجرای بدهی جدید تا 70 میلیون یورو را در صورت نیاز بارسا در آینده می‌دهد.

با این طرح، بارسا تأمین مالی بلندمدت با نرخ بهره کمتر از نرخ فعلی را به دست خواهد آورد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سریع‌ترین تعهدات باشگاهی را برآورده کنند و در عین حال، از اجرای برنامه استراتژیک جدید که قبلاً از سوی خوان لاپورتا رئیس بارسا در کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه اعلام شده بود، اطمینان حاصل نمایند.

بارسا کارش را ادامه خواهد داد تا هنگامی که مجوز مجمع بعدی را دریافت می‌کند، تا در آن توافقنامه تامین مالی دیگری را که به اسپای بارسا اجازه می‌دهد انجام شود، تعیین کند که هزینه آن پس از تغییراتی که هیئت مدیره فعلی می‌خواهد انجام دهد، حدود 1200 میلیون یورو برآورد می‌شود.

به گفته منابع بارسا، توافق حاصل شده نشان می‌دهد که "با هیئت مدیره و تیم اجرایی جدید، باشگاه بارسلونا در بازار مالی بین المللی اطمینان ایجاد می‌کند که به نوبه خود قدرت برند بارسا را نشان خواهد داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала