Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس؛ شکست اوساکا برابر زن شماره 76 جهان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نائومی اوساکا
نائومی اوساکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
نائومی اوساکا اعتراف کرد که در دور سوم مسابقات سینسیناتی دچار سانحه شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شکست نائومی اوساکا در برابر جیل تایخمن بازیگر معروف سوئیسی در سینسیناتی، به دلیل اشتباهات ناخواسته شکست خورد.

تنیسور شماره 2 زنان جهان پس از پیروزی در ست اول می‌تواند ست بعدی را برنده شود اما مجموعه‌ای اشتباهات ناخواسته روی بازی او تأثیر گذاشت و به حریف‌اش فرصت داد تا به بازی برگردد و مساوی کند.

زن شماره 2 جهان موفق شد در ست تعیین کننده یک استراحت زودهنگام انجام دهد اما این بازی به زودی لغو گردید و لحظات کلیدی در بازی چهارم رخ داد که اوساکا بارهای سرپایی را از دست داد. در ادامه او با تعداد خطاهای غیرقابل تحمل، به عدد بالای 40 رسید، زیرا حریف‌اش بزرگترین برد حرفه‌ای خود را 3-6، 6-3 کسب کرد.

پس از آن بازی اوساکا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

"فکر کردم که کمی مردد هستم و معمولاً چنین احساسی ندارم. البته خودم را در این موقعیت قرار دادم و تصمیم گرفتم که در این تعداد تورنمنت شرکت نکنم، بنابراین، بله فقط با آن احساس راحتی بیشتری می‌کنم، همچنین احساس اعتماد به نفس بیشتری در خودم دارم، زیرا احساس می‌کنم زمان‌هایی وجود داشت که در خودم شک داشتم. همچنین فکر کردم که عملکرد من در توکیو نیز کمی در ذهن من ماندگار است، زیرا احساس می‌کردم در آنجا بیش از حد تهاجمی هستم. احساس می‌کردم امروز از این مسابقه چیزهای زیادی آموخته‌ام و اگر چیزی برای از بین بردن آن باشد، در تمام طول مسابقه تمام تلاش خود را کردم تا بتوانم شب راحت بخوابم."

اوساکا در گفتگو با مطبوعات کشورش اضافه کرد:

"فکر می‌کنم امروز گامی در جهت درست برداشتم زیرا بعد از شکست توانستم کارهایی را با تیمم انجام دهم. من صادقانه می‌گویم که در دو بازی گذشته نتوانسته‌ام این کار را انجام دهم، بنابراین فکر می‌کنم به این ترتیب کمی بالغ شده‌ام. می‌دانم که امروز در زمین کمی طغیان کردم، که اینطور نیست. به آن افتخار می‌کنم، اما امیدوارم بتوانم از آن درس بگیرم."
View this post on Instagram

A post shared by Jil Teichmann (@jilteich)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала